Site icon מקומונט לוד

נערכים לאכלוס שכונת אחיסמך

היום התקיים דיון בלשכת ראש עיריית לוד בהשתתפות ח”כ הרב יעקב אשר, ראש העיר יאיר רביבו וכלל הדרגים המקצועיים בעירייה ונציגי היזמים, בנושא הקמת מוסדות ציבור ומוסדות חינוך בשכונת אחיסמך בעיר כהערכות לאכלוס השכונה

ח”כ יעקב אשר נרתם לסייע לאנשי המקצוע בעיר לוד ובראשם ראש העיריה יאיר רביבו בכדי להסיר את החסמים, הבירוקרטיה, העיכובים והקשיים בהקמת גני ילדים, בתי ספר, תלמודי תורה, בתי כנסת ומקוואות בשכונת אחיסמך .
בדיון הוצגו לוחות הזמנים והדברים שיש לבצע כדי להיערך בצורה הנכונה להקמת השכונה

>>רוצים להישאר מעודכנים? הצטרפו לדף הפייסבוק של מקומונט לוד<<

חה”כ יעקב אשר ציין בדבריו כי דגה”ת מלווה את שכונת אחיסמך מאז התכניות הראשונות להקמתה ונציגיה פועלים יחד עם רה”ע  להתפתחות וקידום  השכונה בפרט והעיר לוד בכלל וציין את מעורבותו של יו”ר ועדת הכספים ח”כ הרב משה גפני  והחכי”ם של דגה”ת בכל פנייה של רה”ע לקידומה ושיגשוגה של העיר.
עוד הדגיש חה”כ אשר את חשיבות התכנון המוקדם והביצוע לבניית מוסדות הציבור עוד בטרם אכלוס השכונה והודה לראש העיר לוד על המשאבים והזמן הרב שהוא מקצה לטובת התפתחות שכונת אחיסמך.
ראש עיריית לוד יאיר רביבו שאכן רואה בהצלחת הקמת השכונה משימה אישית, הנחה את הדרגים המקצועיים לבחון באופן מיידי הקצאות גם להקמת מקוואות, בד בבד עם קידום הבניה של מוסדות החינוך ופיתוח שאר מבני הציבור והקהילה כגון בתי כנסת מעונות יום ועוד. רה”ע רביבו הודה לח”כ אשר וליו”ר ועדת הכספים הרב גפני על הסיוע מול משרדי הממשלה והליווי המקצועי בכל עת.
ח”כ אשר וראש העיר רביבו יחד עם אנשי הדרגים המקצועיים. צילום: דוברות