Site icon מקומונט לוד

פגיעה נוספת בשרות: אחרי שהרחיקו את משרדיהם לאזור התעשייה – נציגי “עמידר” יקבלו קהל בהזמנת תור מראש בלבד

בהודעה לתקשורת שפרסמה הבוקר חברת עמידר החדשה וכותרתה “חוסכים לך זמן” מעדכנים בעמידר כי החל מתאריך ה-15 במרץ 2020 קבלת קהל במרכז השירות של חברת עמידר בעיר לוד תתבצע בהזמנת תור מראש. ומה עם הדיירים המבוגרים שמתקשים? בעמידר החדשה אומרים: “השרות נועד להקל על דיירי הדיור הציבורי”

כשנה לאחר שעמידר השיקה את שירות זימון התורים שנועד לקצר את זמני ההמתנה ולשפר את השירות המוענק לדיירי הדיור הציבורי בעיר, שרות שאכן נועד לחסוך זמן ולייעל את השרות, עתה החליטו בעמידר להפוך את השרות לחובה – ולא יאפשרו קבלת קהל ללא תיאום מראש.

“בהתאם למדיניות משרד הבינוי והשיכון להענקת שירות איכותי לדיירי הדיור הציבורי, השיקה עמידר החדשה לפני כשנה את שירות “זימון תור מראש” במרכזי השירות שלה ברחבי הארץ, וביניהם גם במרכז השירות בעיר לוד, הממוקם ברח’ יודפת 2, ומעניק בין היתר שירות לישובים: רמלה, לוד, רחובות, אור יהודה, נס ציונה ויהוד.” אומרים בחברת עמידר החדשה.

מרכז השירות החדש של עמידר לוד. צילום: רן אליהו

“במטרה לייעל את השירות המוענק ללקוחות החברה ולקצר את זמני ההמתנה, החל מתאריך 15 במרץ קבלת קהל במרכזי השירות של החברה תתבצע בהזמנת תור מראש בלבד. לרשות לקוחות החברה עומדות מגוון אפשרויות נוחות לזימון תור ובהן: באמצעות אפליקציית ‘עמידר בשבילך’ (תחת קטגוריית “מרכזי שירות”), באתר האינטרנט של החברה וגם בחיוג מקוצר אל מוקד השירות הטלפוני.”

ומה יעשו אותם דיירים מבוגרים שאינם “טכנולוגיים”, אשר מטבע הדברים חלקם בקרב דיירי עמידר גבוה מאוד ופניה למוקד טלפוני או אינטרנטי, ודאי שימוש באפליקציה, מקשים עליהם מאוד את קבלת השרות? פנינו לחברת עמידר עכעכעגכעגכע

מערכת זימון תורים החדשה של עמידר. צילום: ענבל מרמרי

נזכיר, כי רק בחודש שעבר חנכו בחברת עמידר החדשה את מרכז השרות החדש שלהם באזור התעשייה הצפוני, כשלראשונה הרחיקו את מרכז הפעילות ממרכז העיר, שם פעלו סמוך וקרוב למקבלי השירות ועתה נאלצים התושבים, מבוגרים ובעלי ניידות מוגבלת בנמקרים רבים, לכתת רגלם בתחבורה ציבורית ומוניות בזמינות נמוכה ובמחיר יקר, על שרות שבעבר ניתן להם ממש בסמוך לשכונות מרכז העיר.

בעמידר אומרים כי “שירות זימון התורים הינו חלק ממהלך נרחב של חברת עמידר לשדרוג השירות ללקוחות הדיור הציבורי, זאת באמצעות מגוון כלים דיגיטליים המאפשרים ביצוע פעולות מרחוק בקלות וביעילות. כך למשל, פותחה אפליקציית ‘עמידר בשבילך’, המאפשרת בין היתר לדווח על מגוון נושאים לטיפול, מכל מקום ובכל עת, ושירות ‘אזור אישי’, המוצע באתר האינטרנט של החברה, דרכו ניתן לבצע פעולות מבלי לצאת מהבית.”

בעמידר מציינים שכיום “מרבית הפעולות ניתנות לביצוע מכל מקום על ידי הכלים הדיגיטליים שפיתחה החברה ובאמצעות מוקד השירות הטלפוני. לקוחות שבכל זאת יבחרו להגיע אל מרכז השירות, יהנו (בזכות שירות זימון התורים) מזמני המתנה קצרים במיוחד ומשירות מיטבי.”

במענה לטענות שהעלינו, ענתה שני ישראלי, ראש אגף דוברות והסברה בעמידר החדשה: “נבהיר כי השירות “זימון תור מראש” נועד להקל על דיירי הדיור הציבורי ולחסוך את ההמתנה במועד קבלת הקהל. מעבר לכך, כמובן שניתן לקבל שירות גם ללא זימון תור, בהגעה לסניף- אולם הדבר כרוך בהמתנה, בהתאם לכמות המגיעים. לגבי מרכז השירות החדש- מדובר במרכז נגיש שנועד לתת מענה לאוכלוסיות מגוונות, דרכי הגישה אליו נבדקו ונמצאות זמינות ויעילות. זהו המקום לציין כי כיום עמידר מציעה מגוון שירותים און ליין באמצעות אתר האינטרנט, האפליקציה והמוקד הטלפוני שלנו המעניק מענה בארבע שפות.”