Site icon מקומונט לוד

נקודת הזנקה חדשה של מד”א נחנכה ברמלה

במעמד ראש העיר רמלה מר מיכאל וידל ומנהל מרחב איילון של מד”א אפי בר, נערך טקס לפתיחת נקודת מד”א חדשה של מד”א בעיר. נקודה ההזנקה החדשה נפתחה במבנה השיטור והפיקוח הקהילתי בשכונת גני דן בעיר ותועבר בהמשך למבנה שירותי הדם החדש של מד”א שמוקם בימים אלו בעיר רמלה.

עוד נכחו בטקס: מ”מ ראש העיר אברהם אילוז, סגן ראש העיר הרב מיכאל דרעי שברך בדבר תורה, המשנה לראש העיר מר גבי אברמשווילי, מנכ”ל העירייה מר רונן עזריה, הנהלת מרחב איילון במד”א, עובדי ומתנדבי מד”א.

ראש עיריית רמלה, מר מיכאל וידל הודה למד”א על שיתוף הפעולה והדגיש את פעילותם המסורה של עובדי ומתנדבי הארגון בהצלת חיים: “אני רואה חשיבות רבה בתוספת החשובה של אמבולנס שייתן מענה נוסף ומהיר בחירום לתושבי העיר, וכולי תקווה ששירותי מד”א יינתנו ללידות בלבד. אני מודה לראש הממשלה מר בנימין נתניהו על עזרתו במעבר שירותיה דם של מד”א למבנה חדש שבנייתו החלה בדרום העיר. כל המציל נפש אחת, כאילו הציל עולם ומלואו, תבורכו”.

פתיחת נקודת הזנקה של מדא ברמלה – צילום דוברות מדא

מנהל מרחב איילון במד”א, אפי בר :“הקמתה של נקודת ההזנקה החדשה בעיר תורמת רבות לשיפור השירות ולצמצום זמני התגובה של הגעת צוותי מד”א לאירועי חירום. מיקומה של נקודת ההזנקה משמעותי ביותר, שכן היא תוכל לספק מענה מהיר יותר למגוון רחב של אירועים באזור כולו.”

מנכ”ל מד”א, אלי בין: “כוחות מד”א ממשיכים להתרחב ולהשתפר, ובחניכת נקודת ההזנקה החדשה של מד”א ברמלה אנו מפתחים ומשפרים עוד את פעילותנו החשובה להצלת חיים. אני מבקש להודות לעיריית רמלה ולעומד בראשה מר מיכאל וידל על שיתוף הפעולה הפורה והתרומה הרבה לפתיחת נקודת ההזנקה.”