Site icon מקומונט לוד

נתראה בשנה הבאה: הפועל לוד כדורסל הפסידה ותישאר עונה נוספת בארצית

לאחר עונה מוצלחת מאד התייצבה הערב הפועל עירוני לוד למשחק מספר 2 בסדרת הטוב מ-3 של חצי גמר הפלייאוף בליגה ארצית דרום נגד הפועל חבל מודיעין, כמו במשחק הקודם, גם הפעם זה לא הספיק מול הקבוצה העדיפה מהמועצה השכנה ועם 63-76 בלבד ו-0:2 בסיכום – להפועל לוד כדורסל לא נותר אלא להרים ידיים ולחכות ל-2020 על מנת להאבק שוב על העלייה לליגה השנייה.

הפועל לוד הציגה כדורסל מפתיע ואיכותי במשך כל העונה האחרונה, כזה שהביא אותה למקום ה-4 בסיום העונה הסדירה ולמאזן 13-9. כבר בתחילת סדרת גמר הליגה היה ברור שפערי האיכות בין הפועל לוד להפועל חבל מודיעין (21:1! בעונה הסדירה) יהיו קשים לסגירה. ואכן, הפועל חבל מודיעין הוכיחה כבר במשחק הראשון מדוע היא נחשבת יריבה קשה במיוחד ופייבוריטית ברורה לזכות בכרטיס לליגה הלאומית.

לוד הגיעה הערב כאנדרדוג ברור למשחק, לאחר ההפסד בתחילת השבוע במשחק הראשון שנערך בשוהם, אך קיוותה שאולי דחיפת הקהל במשחק הבית יסייע לה ליצור הפתעה ומומנטום חיובי להמשך.

הקהל הלודאי מלא את האולם. צילום: מנחם הבר

ואכן, אולם השחר בלוד היה הערב מלא כמעט לחלוטין ונתן לקבוצה אווירה ביתית מאד. המשחק בפתיחתו היה שקול עד אמצע הרבע השני אז ברחה חבל מודיעין קצת והפועל עירוני לוד ירדה למחצית בפיגור 8 נקודות 37-29.

במהלך הפסקת המשחק נערך הפנינג קצר וססגוני לקהל, כשבשיאו עלה ראש העיר עו”ד יאיר רביבו לפרקט והציג לקהל את הכישורים שלו בקליעות מחצי המגרש.

השחקנים הראו נחישות, אך זה לא הספיק. תוצאת הסיום. צילום: מנחם הבר

עם החזרה למחצית השניה נשאר הפער בין הקבוצות יציב, כשלקראת סוף הרבע השלישי צימקו החניכים של בן אליעזר (מאמן לוד) עד לפיגור 2 נק’ בלבד,  עם סל בשניה האחרונה של אלכס צרנוביץ.

ברבע הרביעי, זה כבר לא הספיק. חבל מודיעין פתחה מבערים, ויחד עם שחקני ליגת העל הוותיקים שלה ארז מרקוביץ, מתן נאור וכמובן רז ניסים כהן הנפלא סגרה את הסיפור ואת העונה כולה עבור הפועל עירוני לוד. תוצאת סיום 76-63 לחבל מודיעין.

בלטו הערב בשורות לוד אופק חכמון, אלכס צרנוביץ, ואוהד בן חיים. אין ספק שהקבוצה השאירה טעם של עוד. נפגש בשנה הבאה.