Site icon מקומונט לוד

סגן שר הביטחון, ח”כ בן דהאן:”אני קורא למשפחות נוספות לעבור לגור בעיר בלוד”

צילום:באדיבות הבית היהודי בלוד

סגן שר הביטחון הרב אלי בן דהן ערך סיור בעיר לוד ונפגש עם ראש העיר יאיר רביבו,  חבר מועצת לוד מטעם הבית היהודי עמיחי לנגפלד ויוסי הרוש סגן ראש העיר מטעם סיעת הבית היהודי.

ראש העיר רביבו וסגן השר בן דהן שוחחו על שירותי הדת בעיר לוד וכן על דו-קיום בתקופה של גל טרור חריף ומתמשך. בתום הפגישה אמר סגן השר כי: “אני שמח לשמוע שבעיר שבה יש אוכלוסייה מעורבת של יהודים וערבים יש שקט ביטחוני.  חשובה מאוד בעיניי השקעתו של ראש העיר והעירייה בפעילות לטובת האוכלוסייה הערבית  שמטרתה לשפר את חייהם היום יומיים של תושביה הערבים של העיר בתחומים כמו מעונות יום, תשתיות וביוב, פינוי אשפה.”

משמאל:יוסי הרוש, עמיחי לנגפלד, סגן השר בן דהאן גלעד ברגיל ומשה הרשקוביץ.צילום:באדיבות הבית היהודי בלוד

בהמשך, שוחח סגן השר הרב בן דהן עם תלמידי מכינת “אחריי” שמקיימת תכנית של חצי שנה הכנה לצבא לנוער נושר ועם תלמידי מכינת “מעוז” בעיר ואמר כי: “היום הצבא מבין יותר מאי פעם את חשיבות המכינות הקדם-צבאיות, מכאן צומחים חיילים ערכיים. השילוב של לימוד תורה ובנייה אישית לפני הצבא, בשילוב עם הפעילות הגדולה שתלמידי המכינה עושים למען הקהילה, בשיתוף עם הקהילה בונה אישיות, בונה אנשים. מדובר במשימה ציונית חשובה שקיימת כאן, זהו שילוב נפלא בעיניי.”בהמשך נערכה פגישת עבודה עם ראש המכינה גלעד ברגיל ומשה הרשקוביץ מנהל הקריה החינוכית אורט.

הרב בן דהאן במכינת מעוז.צילום:באדיבות הבית היהודי בלוד

משם המשיך סגן השר למכינת “מעוז” הותיקה הפועלת בשכונת רמת אשכול, סגן שר הביטחון התקבל ע”י התלמידים בשירה וריקודים, והעביר שיחה קצרה בבית המדרש. לאחר מכן, נפגש עם ראש המכינה הרב עוזי חובב ומנהל המכינה, נועם דרייפוס.

בסיום הביקור אמר סגן השר הרב אלי בן דהן כי “אני קורא למשפחות נוספות לעבור לגור בעיר בלוד ולהצטרף לפעילות החשובה שנעשית בעיר.”