Site icon מקומונט לוד

סיוע למעוטי יכולת: מבצע שדרוג בצבע לבניינים ברחוב שלמה המלך בלוד

בניינים ברחוב שלמה המלך נצבעו ע”י תלמידי המכינה ‘מעוז’ ותלמידי בית הספר ‘לוי אשכול’, כחלק מהנתינה לקהילה. בבניינים אלו מתגוררים קשישים ותושבים מעוטי יכולת אשר אין באפשרותם לגייס את המשאבים הכלכליים לטפל בחזות הבניינים בעצמם. 

יוזם המבצע הוא סגן ראש העיר גיל חדד שנרתם למשימה, וזאת לא הפעם הראשונה שמתבצעת צביעת בניינים, בתמיכתו המלאה של ראש העיר, עו”ד יאיר רביבו. הצבע והרולרים נרכשו מתקציב השכונות והתלמידים תודרכו כיצד לבצע את עבודות הצביעה.

גיל חדד מודה לכל השותפים לפרויקט המיוחד

אפרת אברהם, מנהלת אגף קהילה ושירות לתושב בעיריית לוד שמלווה את הפרויקט, ציינה כי “מרגש כל פעם מחדש להיטיב עם אוכלוסייה קשת יום, לשפר עבורם את איכות החיים בכך שהבית בו הם מתגוררים נצבע, לעשות להם טוב על הלב. בפעם הזו בחרנו יחד עם מנהל הרובע קובי הרוש את הרחוב המתאים לצביעה, שכן בעתיד הקרוב בכוונת העירייה לשפר את חזות העיר בשכונה זו. חשוב לנו לסייע לתושבים ולהירתם גם במקרים שבהם לא מדובר בשטח ציבורי אלא בשטח הפרטי ולו רק מהרצון שיהיה להם טוב יותר”.

עובדים בחדוות יצירה, תלמידי מכינת מעוז ותלמידי לוי אשכול

גיל חדד ציין כי הפעילות הברוכה לשיפוץ חזיתות בניינים תימשך, וכמו כן תיבחן האפשרות להכניס קבלני גינון וטיפוח הסביבה הקורבה של דיירי הבניינים תמורת תשלום סמלי. בתום הפרויקט הודה חדד לקארין דניאלס, שירלי בן אנו, יפית שחר, אפרת אברהם וקובי הרוש, וכמובן לתלמידים ולכל מי שהשתתף בפרויקט ולקח חלק על הסיוע בהוצאת המבצע לאור.