Site icon מקומונט לוד

סיקור: ליגת הקהילות של לוד בכדורסל – מחזור 3

אחרי שמחזור 2 שאמור היה להיערך בשבוע שעבר נדחה מסיבות טכניות, התמודדו השבוע 10 קבוצות הליגה (רמת אשכול לא שיחקה) במסגרת המחזור השלישי של ליגת הקהילות של לוד. 

שני מחזורים לתוך הליגה, ורק שתי קבוצות נותרו ללא הפסד (המרכזי, רעות). 6 קבוצות עם מאזן של ניצחון והפסד, ורק היכל יעקב, רמת אשכול ואיחוד אלישיב מחפשות ניצחון ראשון (שתי האחרונות שיחקו משחק בודד). כל זה רק מחזק את מה שכבר הרגשנו במחזור הראשון – צפויה לנו ליגה מאוזנת וצמודה.

צילום: ליגת הקהילות לוד

תוצאות המחזור השלישי

המרכזי – נווה זית: 26-33
מפגש בין שתיים מוותיקות הליגה, כבר היה נראה גמור באמצע הרבע השלישי, כשהמרכזי פתחו פער דו ספרתי 26-12. ריצת 7-0 של נווה זית בתחילת הרבע הרביעי, עוד נתנה להם תקווה, אבל המרכזי השכילו לשמור על היתרון עד לסיום.
רעות – הפנס: 24-28
אחרי ששני המשחקים המוקדמים באולם נעם נריה היו חד צדדיים, קיבלנו בסוף הערב משחק שקול ביותר. שחקני רעות היו נוכחים מאד באיזור הצבע עם הסנטר גלעד ארנון, ועם שחקני ספסל נהדרים שנתנו לחימה בכל עת שנקראו לעלות ולשחק. בצד ההתקפי בלט שוב מספר 6 בשורות קבוצת קהילת רעות, הפוינט גארד נתי חיימוביץ’. ברבע הרביעי הפנס עם הגנה אגרסיבית ויעילה של זוהר הרשטיק וג’וש צוקר, סגרו את הפער ואף עלו ליתרון.
לראשונה פותחים עונה עם שני ניצחונות רצופים. קבוצת קהילת רעות חוגגים. צילום: אילן מאיר
יתרון זה לא החזיק הרבה זמן ולבסוף קבוצת קהילת רעות, כשהפעם המאמן מנחם הבר על הקווים, הפכה את התוצאה וניצחה, ולראשונה פותחת עונה עם שני נצחונות. קלעו לרעות: חיימוביץ 17 נק’, טוכמן 5 נק’, שרייבר 3 נק’, ארנון 3 נק’.
משחקים נוספים:
היכל יעקב – הסטודנטים: 36-12. הסטודנטים מנצחים, בהובלתו של דניאל מלייב עם 9 נק’, ועם הגנה חזקה לאורך כל המשחק.
דוסא – נווה נוף: 33-39.
תוצרת הארץ – איחוד אלישיב: 30-71.