Site icon מקומונט לוד

סמים קלים ותרופות – הם סכנה לא צפויה

השם סמים קלים, בדרך כלל יוצר לנו קונוטציה של חוויה של עישון מריחואנה על הבר, ולאו דווקא של בעיית התמכרות קשה ומסכנת חיים. ועדיין, מחקרים מן השנים האחרונות מראים כי גם סמים קלים ואפילו תרופות מרשם יכולים להיות גורמים מסכנים ומסוכנים אשר משפיעים על איכות החיים ואפילו יכולים לגרום לתלות ארוכת-טווח. זאת אומרת שם מבחינתכם המטרה היא להבטיח שאתם מקבלים את הטיפול הטוב והנכון ביותר, מאנשי הצוות המקצועיים של מרכז גמילה ויקטוריה רנסנס, כדי להתמודד עם בעיית ההתמכרות בסביבה הנכונה והראויה לכם.

התמכרות שאתם לא יכולים לזהות בחיים שלכם

לפעמים אי אפשר לזהות שאתם נמצאים במצב לא טוב. בין שמדובר על התמכרות לסמים קלים ובין שמדובר על שימוש לא אחראי בתרופות מרשם, עד שמגיעים אל מכון גמילה הגוף כבר מפתח תלות מוחלטת ואפילו מגיע למצב של סכנה ממשית לחיים, אשר יכולה להיות בעיה חמורה וקשה במיוחד. ולכן כשאתם לא יודעים מה הם הגורמים שמשפיעים על איכות החיים שלכם אתם צריכים לפנות לעזרתם של אנשי מקצוע מיומנים גם אם ההחלטה היא לא החלטה קלה בכלל.

קרדיט: מרכז הגמילה ויקטוריה רנסנס

גם סמים קלים – הם סכנה לחיים שלכם

בתהליך גמילה מסמים קלים, אף על פי שיש לכם מעין תחושה של קלות ראש, עדיין יש צורך לעבור תהליכי גמילה פיזיים מורכבים. כן, גם שימוש במריחואנה יכול לייצר תלות פיזית של הגוף וזה הופך להיות הרבה יותר מורכב כאשר יש שילוב בין סמים, אלכוהול ובעיות התמכרות. יש תמיד מקום להיות זהירים בהחלטות שלכם, ויש צורך להבין שתהליך העבודה על בעיית ההתמכרות שלכם הולך להיות תהליך מאוד מורכב ומאוד מאתגר, במלוא מובן המילה.

תהליך הגמילה הוא עניין של רמת התלות

יש הבדל אמיתי בין תהליך גמילה מסמים קלים לבין תהליך גמילה ממשככי כאבים. אומנם התהליך הפיזי הוא זהה במובנים רבים, אבל ככל שמדובר על תלות עמוקה וקשה יותר כך יש לכם צורך לייצר תקופה ארוכה יותר שבה הגוף שלכם עובר ניקוי עמוק. זה לא פשוט להתנתק מהגורם הממכר, אבל אם אתם מבינים עד כמה חשובה היא המשימה שלכם, אז יש לכם את כל המוטיבציה שבעולם וגם את כל התמיכה שבעולם כדי להצליח.

ביחד עם הצוות המקצועי של מרכז גמילה ויקטוריה רנסנס אתם תצליחו לצאת ממעגל השימוש בחומרים ממכרים ולנהל אורח חיים אחראי ובריא לאורך זמן. לפרטים נוספים ויצירת קשר 1800205077.