Site icon מקומונט לוד

ספה – נוחות ופינוק בסלון שלכם!

כל סלון צריך ספה, אין ספק בכלל. אין כמו ספה להתרווח עליה בסיומו של יום מעייף, אין כמו ספה לנוח עליה, לקרוא עליה, להתפנק עליה יחד עם בני המשפחה ולארח עליה חברים בסלון הביתי. אין כמו ספה טובה, ולכן כאשר אתם מעצבים את הסלון שלכם, אתם צריכים לבחור את הספה המושלמת עבורכם.

צילום: as-designer באדיבות אלי פרידמן seo-tip

ספה

כשאומרים “ספה”, כל אחד מדמיין משהו קצת שונה. והסיבה היא, כמובן, שיש עשרות, אפילו מאות סוגים של ספות. יש ספות של שני מושבים, שלושה מושבים וגם ארבעה מושבים, יש ספות פינתיות, יש ספות שהן בעצם כורסאות יחיד. יש ספות מרופדות בעור, יש שמרופדות בבד. ספה יכולה להיות עם רגליים או בלעדיהן, מעץ או ממתכת, חלקה או עם עיטורים… אי אפשר אפילו לפרט בפעם אחת את כל האפשרויות הגלומות במושג הזה, ספה. כל אחד שחושב על ספה מדמיין משהו – את הספה בבית הוריו, את הספה שהוא חולם עליה, את הספה שהוא ראה פעם, אצל חברים, או אולי בבית מלון או צימר כלשהו. כך או כך, כל אחד יכול לקנות ספה שתתאים בדיוק לטעם האישי שלו ולצרכים האישיים שלו, מתוך המבחר העצום שקיים בחנויות.

איך בוחרים ספה?

כשניגשים לבחור ספה צריך לשים לב גם לפרקטיות וגם לעיצוב, כשלשניהם יש משקל חשוב מאד בבחירת הספה, ואיתם כמובן גם הנוחות של הספה. מבחינה פרקטית, צריך לדעת מה הגודל של הסלון שבתוכו תוצב הספה. האם הוא גדול, ומאפשר לכם יותר מספה אחת, או גיוון באפשרויות? ואולי הוא קטן ומספיק רק לספה בסיסית קטנה אחת? בדקו את האפשרויות שלכם, ורכשו ספה בהתאם. נושא פרקטי נוסף הוא הריפוד – אנשים רבים מעדיפים ספה בריפוד עור, או סוגי ריפוד אחרים שאינם מתלכלכים בקלות, במיוחד אם הספה מיועדת לבית שיש בו ילדים קטנים. עם זאת, כדאי לזכור שאנשים רבים מעדיפים דווקא ריפוד בד, בגלל המגע הנעים שלו, וכיום ניתן למצוא ספות בעלות ריפוד בד שניתן להסיר ולכבס, מה שמהווה פתרון נפלא לעניין הכתמים.

עיצוב של ספה

בבחירת העיצוב של הספה, צריך להתחשב הן בטעם האישי שלכם, והן בעיצוב הכללי של הסלון, במידה והוא כבר בנוי ומעוצב. ספה צריכה להשתלב בתוך העיצוב הכללי, כדי ליצור הרמוניה עיצובית ולא להוות פריט בולט שאינו קשור לשאר הסלון. לא משנה מהו הסגנון העיצובי האהוב עליכם, העיקר שהספה שלכם תשתלב בו היטב.