Site icon מקומונט לוד

ספורט: הקלאסיקו של לוד, אליפות הכדורשת והישג לבנות מרכז “התעמלוד”

שלושה טורנירי ספורט ארחה השבוע לוד. טורניר כדורגל בהשתתפות 150 ילדים ובני נוער מלוד ומהסביבה נערך השבוע שבכונת הרכבת ובגמר נפגשו נבחרות בתי הספר “אל מנאר” ו”נועם נריה” לגמר לודאי שהוכרע רק בפנדלים. בטורניר כדורשת לתלמידות ז’-ח’ שכלל את תלמידות משמוןנה בתי ספר בעיר זכו “זבולון המר” וגם בנות מרכז ה”התעמלוד” הגיעו להישג וזכו למקום ה-2 בליגת אליצור. כבוד.

טורניר מרגש ומרתק בכדורגל, נערך בשבוע שעבר במגרש הרכבת בלוד, בהשתתפות 150 ילדים מלוד ומאזור השפלה שהגיעו מרחובות, רמלה, יבנה ואור יהודה.

בטורניר הכדורגל המרתק שנערך במגרש הרכבת בלוד

הטורניר שנערך בשיתוף אגף הספורט בעירייה, התנהל באווירה ספורטיבית למופת, הילדים לחצו ידיים לפני ואחרי המשחקים, הפגינו כבוד ליריביהם ותמיכה בחבריהם לקבוצה. יש לציין במיוחד את הקבוצות הוותיקות מבתי הספר אל מנאר והמעפילים שמשתתפות ביחד בפרויקט הקבוצות המשותפות של העמותה. הילדים משתי הקבוצות עודדו ותמכו אחד בקבוצה של השני למשך כל הטורניר והראו שוב את כוח החיבור שטמון במשחק הנפלא הזה.

בגמר נפגשו הקבוצות מבתי הספר אל מנאר ונועם נריה למפגש שרבים מגדירים אותו בתור הסופר קלאסיקו של לוד. לאחר משחק מותח שהפגין את הכישורים ההגנתיים והמשמעת הטקטית של הקבוצות, נפגשו שתי הקבוצות לדו קרב פנדלים שהסתיים בניצחונה של נועם נריה. לבסוף, לאחר טקס סיום שכלל את הענקת גביע הקבוצה ההוגנת לקבוצת עמידר יבנה, חזרו הילדים לביתם שמחים ונרגשים לקראת הטורניר הבא.

מאיר אליהו, מנהל אגף הספורט, ברך את השחקנים והמאמנים בשם העירייה ובשם מחזיק תיק הספורט, חבר המועצה אריה לוי.

טורניר כדורשת לתלמידות ז’-ח’ בלוד

בשבוע שעבר הסתיימה לה לראשונה בלוד, תחרות כדורשת לבנות לנבחרות משכבה ז’-ח’. בטורניר השתתפו 8 בתי ספר מהעיר.

במקום הראשון זכתה נבחרת ביה״ס זבולון המר, במקום השני זכתה נבחרת ביה״ס גני אביב, ובמקום השלישי זכתה נבחרת ביה״ס הראל.

הזוכה במקום הראשון נבחרת זבולון המר עם שמוליק גבע כהן (מימין). צילום: עיריית לוד

שמוליק גבע כהן, מנהל מח’ הספורט מסר את ברכתו לבתי הספר המשתתפים: “שאפו למורים ולמורות לחינוך הגופני על הכנת הנבחרות למשחקים”

מקום שני במחוז לבנות “מרכז התעמלוד”

השבוע ארחה לוד לראשונה, את ליגת אליצור להתעמלות – התחרות המחוזית לבנות דתיות בענף להתעמלות מכשירים ואקרובטיקה. בין הנבחרות שהשתתפו, מתעמלות מרמת גן, פתח תקווה, שפיר, יבנה, גן יבנה ואבן שמואל.

80 בנות מרכז התעמלוד של הדס פרוכטר, ייצגו את העיר לוד בכבוד גדול, עם שלל זכיות אישיות ומקום שני קבוצתי מתוך 8 קבוצות.

מארגני התחרות מסרו את תודתם לכל השותפים מעיריית לוד, אגף הספורט ורשת המתנ”סים, ובמיוחד למאמנת הדס פרוכטר על המאמצים והנחישות. “נמשיך בע”ה להצעיד את הענף קדימה ולהביא עוד הרבה כבוד וגאווה לעיר”, נמסר.

בנות מרכז התעמלות עם שלל זכיות אישיות ומקום שני קבוצתי
מארגני ליגת אליצור בהתעמלות