Site icon מקומונט לוד

עונת החתונות בדרך – מה חשוב לבדוק לפני הזמנת הסעה?

הסעות
אוטובוס הסעות. צילום: Cavna

מתחתנים בקרוב? בואו ללמוד כל מה שחשוב שתדעו על הזמנת הסעה לחתונה שלכם

מדוע כדאי לארגן הסעות לחתונות

קודם כל, כדאי שנבין למה בכלל הסעות לחתונה זה משהו כל כך קריטי, משמעותי וחשוב. אז להלן 4 סיבות שישכנעו אתכם למה כדאי לכם לארגן הסעה לאירוע שלכם:

  1. סביר להניח שחלק נכבד מהמוזמנים לאירוע, לא גרים בקרבת הלוקיישן שבו ייערך המאורע. ולכן, אם לא תארגנו להם הסעה, יש סיכוי שלאותם מוזמנים לא תהיה דרך להגיע לאירוע או לחזור ממנו. ויש סיכוי שזה יגרום לכך שחלק מאותם מוזמנים יעדיפו לוותר על ההגעה לאירוע. ואם אותם מוזמנים קרובים אליכם ויקרים לכם, זה יכול מאוד לאכזב, לתסכל או להעציב אתכם. כך שאם אתם מארגנים להם הסעה, אתם מונעים את המצב הזה.
  2. בנוסף, אם אתם מארגנים הסעה לאורחים, אתם לא רק מאפשרים להם להגיע לאירוע, מבלי לבזבז כסף על ההסעה, אלא אתם יכולים גם לאפשר להם להרגיש יותר בנוח ובחופשיות, שכן אותם אורחים יוכלו לשתות אלכוהול מבלי לדאוג מנושא החזרה הביתה. ואין ספק שזה יכול לגרום לאירוע שלכם להיות כיפי ומהנה יותר.
  3. כמו כן הסעה לחתונה מאפשרת לכם לקרב ולגבש בין האורחים – עוד בשלב הנסיעה לחתונה. מה שגם כן יכול לגרום לאירוע שלכם להיות משוחרר ומהנה יותר, כי האורחים שלא מכירים יוכלו להכיר ולהתחבר כבר בנסיעה לאירוע.
  4. אתם, בעלי השמחה, אלו שאחראים על ארגון האירוע, ואתם אלו שיודעים היכן גרים המוזמנים שלכם. ולכן, אתם אלו שצריכים לדאוג לכך שלאורחים שלכם תהיה הסעה למקום שבו תיערך החתונה.

    איך מארגנים הסעה לחתונה בצורה נכונה

כעת, נרצה ללמוד איך בוחרים הסעות לחתונה בצורה נכונה וחכמה ככל האפשר. הנה 4 טיפים שיכולים לעזור לכם בכך:

  1. קודם כל, תבררו כמה מהמוזמנים בכלל מעוניינים בהסעה לחתונה.
  2. אחר כך, תבררו היכן גרים המוזמנים. כלומר, מהיכן הם מעוניינים שיאספו אותם, ולאן הם מעוניינים שיחזירו אותם. כך תוכלו לבדוק כמה נקודות איסוף והחזרה אתם צריכים.
  3. ואז, תחשבו איזה כלי רכב תרצו להזמין. למשל, האם אתם רוצים להזמין לימוזינה או רכב מפואר לכלה ולחתן ולמשפחותיהם, ואוטובוס אחד לשאר המוזמנים? או שאולי עדיף לכם להזמין לאורחים כמה מיניבוסים, שיסעו במסלולים שונים, ויאספו את המוזמנים מנקודות איסוף שונות?
  4. ולסיום, תחפשו חברות הסעה מומלצות, שמציעות שירותי הסעה איכותיים במחירים הוגנים, כמו חברת הסעות טיולי הנשיא.