Site icon מקומונט לוד

עורך דין משרד הפנים

קרדיט - canva

ההתנהלות מול משרד הפנים בנושאי מעמד אזרחי והגירה לישראל היא תהליך מורכב מאוד. יש לכך כמה סיבות, אך העיקרית שבהן היא שהחוקים והתנאים לקבלת אזרחות ישראלית או הסדרת שהייה חוקית במדינת ישראל הם מורכבים ביותר. יתרה מכך, ההתנהלות מול משרד הפנים מורכבת בעיקר בשל קשיים מול פקידים ובירוקרטיה מסרבלת. עורך דין משרד הפנים המתמחה בתחום יכול להתמודד איתם בקלות רבה יותר מאשר אזרח רגיל, במיוחד מי שאינו דובר עברית. בעקבות כך, מומלץ לפנות לעורך דין המתמחה בתחום ומכיר את כל החוקים הקשורים להתנהלות מול משרד הפנים בנושא התאזרחות ואישור שהיה בישראל.  משרד עורכי דין זרי חזן ושות’ עוסק בייצוג אזרחים וזרים אל מול פקידי קבלה של משרד הפנים, ומייעץ בכל הקשור לחוקי ההגירה של המדינה.

 

כיצד עורך דין משרד הפנים יכול לעזור?

ראשית, חשוב לקבל הבנה מעמיקה בחוקים של משרד הפנים במדינת ישראל הקשורים להסדרת מעמד בארץ באופן חוקי.. חוקי ההגירה של מדינת ישראל מורכבים ממספר חוקים- מקבץ חוקים הנוגע לקבלת אזרחות במדינת ישראל, זכותו של כל יהודי לעלות לישראל על פי חוק השבות, הסדרת שהייה חוקית לאזרחים זרים והעסקת עובדים זרים. החוקים אינם פשוטים וכוללים תקנות וסעיפים רבים הקשורים להסדרת מעמד וקבלת אזרחות בארץ. בדיוק כאן מתבטאת עבודתו של עורך דין משרד הפנים.

האם אתם חייבים ייצוג משפטי מול משרד הפנים?

אם אתם לקראת תחילתה של התנהלות מול משרד הפנים בנושא הסדרת מעמד חוקי במדינת ישראל, אל תעשו את הצעד הזה ללא תמיכה משפטית הניתנת על ידי עורך דין משרד הפנים. המציאות מלמדת שללא ייצוג מקצועי של עורך דין המתמחה בתחום, אתם עלולים להיתקל בקשיים רבים אל מול גורמים ממשרד הפנים, אשר יכולים להקשות בהרבה על המועמד. כמו כן, נדרש ייצוג משפטי על מנת למצות את כל זכויותיכם ולהבהיר לכם היטב את זכותכם לערער על החלטות משרד הפנים. אין תחליף ליועץ משפטי מוסמך. לכל שאלה בנושא צרו קשר עם משרד עורכי דין זרי חזן ושות’.

בקרו באתר: https://www.zarihazan.com/