Site icon מקומונט לוד

עורך דין רישוי עסקים

עורך דין

עורך דין רישוי עסקים מסייע ללקוחותיו לפתוח עסק עד לקבלת רישיון העסק והוא גם מלווה את הלקוח העסקי כאשר הוא זקוק לסיוע משפטי. עורך דין רישוי עסקים צריך להיות בקיא בנהלי פתיחת תיק, ולצייד את הלקוח שלו בדרישות התקדימיות לשם עשיית מעשה זה. על מנת לבחור עורך דין רישוי עסקים בצורה טובה מומלץ לנקוט בצעדים שלפנייך.

להתרשם מדעתם של חברייך בעלי העסקים

אם עורך דין רישוי עסקים הוא עורך דין איכותי, לקוחותיו לבטח ימליצו על שירותיו. חשוב להיעזר רק בעורכי דין מסוג זה על מנת להביא לפתיחתו המהירה של העסק ביעילות ובקלות, וגם לקבל סיוע משפטי ראוי לאחר מכן, באם תידרשו לכך. 

לבחור על סמך תוצאותיו של עורך הדין בתסריטים משפטיים שונים

ייתכן כי במקום להתייעץ עם חברים – תוכל להגיע לעורך דין רישוי עסקים על ידי פנייה לישות המקצועית עצמה, והתרשמות מהישגיה מהשנים הקודמות. במידה ועורך הדין השיג הישגים ללקוחות שדמו לך במצבם העסקי – זו תוכל להיות בחירה ראויה שניתן יהיה להסתמך עליה. 

עורך דין שחוסך בביורוקרטיה

מי כמוכם לא נתקל פעם בביורוקרטיה הישראלית כאנשים פרטיים. כעת שוו בנפשכם מה יקרה כשתהיו אזרחים הרשומים כבעלי עסקים. הרבה פעמים תצטרכו להתמודד עם הביורוקרטיה לבד, ואין כמו עורך דין רישוי עסקים מוצלח שיסייע לכם לצלוח זאת בקלות ולקצר תהליכים לקראת הקמת העסק החדש והטרי שלכם. 

העסק נרשם מבחינה הגדרתית על פי נתוני הלקוח

בין אם המטרה היא להפוך לעוסק פטור, עוסק מורשה או להיות מוכרז כחברה בע”מ – עורך דין רישוי עסקים צריך לדאוג שסוג העסק שייפתח הלקוח שלו יכיל את הנתונים המדויקים שלו, ועל כן – עליו להתריע את הלקוח כאשר השתנו ההגדרות של הנתונים השונים. לדוגמה: בעבר מורה פרטי היה נחשב הוראה וכיום זה נכנס תחת רובריקה של עסקים כללי. לכן, על סמך משלח ידו של העוסק צריך לנתבו לסוג הרישום הרצוי לו ברשויות השונות.

העסק מדווח ופועל כשורה

פנו עוד היום לעורך דין עמוס אלגאלי. על העורך דין לוודא שלקוחו מדווח ליועץ מס או רואה חשבון על רווחיו והפסדיו, הכנסותיו והוצאותיו השונות, ולוודא שהוא ממלא אחר חובותיו האזרחיות הנוספות כבעל עסק בישראל.