Site icon מקומונט לוד

עין רואה | 15 מצלמות אבטחה ותצפית הותקנו במיקומים נוספים בעיר

האח הגדול בלוד: השבוע הותקנו 15 מצלמות ביטחון חדשות מתקדמות עם איכות צילום גבוהה, כחלק מפרויקט עירוני של אגף הביטחון בעיריית לוד, בו הותקנו למעלה מ-500 מצלמות ברחבי העיר, אשר מעניקות מענה 24/7 עבור הביטחון האישי של התושבים.

המיקום הראשון הוא בצומת לוד מרכז ובשדרה החדשה ברחוב סן מרטין. המיקום השני, הפארק המרכזי ברחוב רפאל הכהן.

“מחלקת מוקד רואה באגף הביטחון מקים ומתקין אתרי מצלמות לאחר ביצוע חקר וטיוב נתונים בנושא אל מול נתוני מוקד 106 של העירייה ותחנת משטרת לוד”, אמר צחי זיני, מנהל המחלקה.

זיני הוסיף, כי “בימים אלה שוקדים להוציא לפועל עוד ועוד התקנות של אתרים נוספים בעיר – והכל למען הביטחון של תושבי העיר, בו אנו משקיעים רבות”.

מנהל אגף הביטחון, אלי דיין מציין, כי “כיום מפוזרות בכל העיר לוד 520 מצלמות איכותיות המתעדות בכל שעות היממה ומעבירות מידע אונליין למוקד הרואה של העירייה. “היד עוד נטויה”.

התקנת המצלמות

מ”מ רה”ע ומחזיק תיק הביטחון בעירייה – יוסי הרוש, אמר כי “המצלמות עוזרת לנו לשמור על הביטחון בעיר, לפענח אירועי וונדליזים או אלימות, ואנו עוקבים אחר הנעשה בעיר ביום ובלילה”.

ראש העיר, עו”ד יאיר רביבו: “עיריית לוד משקיעה משאבים גדולים בביטחון התושבים, בין היתר באמצעות מאות המצלמות הפזורות בכל רחבי העיר ואנו ממשיכים לרשת את לוד ולעקוב עם יד על הדופק לשמירה על איכות חיים בעיר”.

עוד אמר רביבו, כי “אנו פועלים בשיתוף פעולה עם משטרת לוד בכדי למגר את הפשיעה ולהעניק לכל תושב ותושבת בלוד שקט ושלווה, בביתם, ברחוב ובכל מרחב ציבורי”.