Site icon מקומונט לוד

עיריית לוד החליטה: סוגרים את הפארקים, בתי הכנסת והמסגדים

בשל עלייה בתחלואה בכל רחבי העיר החליטו בעיריית לוד על סגירתם של כל הפארקים, בתי הכנסת והמסגדים בעיר. מדובר בהחלטה מחמירה אפילו יותר מזו של משרד הבריאות והממשלה. הורים: “במבנים סגורים כמו בתי כנסת ומסגדים ודאי שיש הדבקה משמעותית – אבל למה להחמיר ולנעול את הפארקים הפתוחים דווקא בשיא הסגר, על אף שאין הוכחה להדבקה במקומות הללו?!”

בהחלטה מאוד לא פופלארית אך כזו שמגיעה מתוך כוונות טובות החליטו בעיריית לוד על סגירת כל גינות השעשועים, הפארקים וגינות המשחקים, בנוסף להקפדה יתירה על סגירתם של כל בתי התפילה, בתי הכנסת והמסגדים – שנשארו עד עתה פתוחים להתכנסות מינימלית וזאת בהתאם להחלטות המקצועיות של משרד הבריאות.

על פי הודעת העירייה, הגל השלישי של נגיף הקורונה פוגע בעיר לוד בעוצמה קשה כלמעלה מ-700 חולים בדרגות שונות. “אי לכך, הנהלת העיר החליטה לסגור את הפארקים עד להודעה חדשה”.

גינת משחקים בשכונת גני איילון. צילום: עיריית לוד

בהודעת הערייה הסבירו כי “המקום (=הפארקים וגינות המשחקים; א”ט) המהווה מקור הדבקה גדול, בשל הימצאות הורים וילדיהם ללא שמירה על הנחיות הבריאות. מי שימצא בשטח הפארק הסגור – ייקנס”.

עוד הוסיפו בעירייה כי “לצד זאת, השיטור והפיקוח העירוני יאכפו שבתי הכנסת והמסגדים יישארו סגורים ומי שיימצא מפר את ההנחיה ו/או מתפלל ללא שמירה על ההנחיות – ייקנס”.
“הבריאות שלכם חשובה לנו מאוד. אנו לא יודעים במי חלילה הנגיף עוד יכול לפגוע קשות. אנשים, נשים וטף. צאו להיבדק במידה ויש חשש להידבקות וכמובן להתחסן כנגד הקורונה! בריאות טובה לכולם!” סיכמו בעירייה.