Site icon מקומונט לוד

עיריית לוד מקדמת עסקים בחברה הערבית ובעיר העתיקה

נציגי המעוף הסוכנות לעסקים קטנים במשרד הכלכלה, יחד עם מנהל אזורי התעסוקה והעסקים של עיריית לוד ומנהל רובע העיר העתיקה, סיירו בעסקים קטנים ובינוניים מהמגזר הערבי יחד עם יועצים עסקיים בכירים.

הסיור התמקד באזור רחוב הרצוג שעומד לקראת שיפוץ ושדרוג משמעותי הכולל קירוי, שיפוץ חזיתות, שימור מבנים והסדרת חניות, והכוונה היא לקדם את העסקים במקביל להתחדשות הפיזית.

הצוות כלל את נציגי המעוף, מנהל סניף לוד-רמלה-מודיעין עמרם כהן, מנהל ליווי עסקי דוד לאסקי, ויועץ עסקי מוחמד פחר, וכן את ברוך סילבר מנהל אזורי תעסוקה ועסקים וסולימן טנוס מנהל הרובע של שכונות המגזר הערבי.

עמרם כהן: “מצאנו כי למרות הפרסומים בתקשורת וברשתות החברתיות, עסקים קטנים המעסיקים 5 עובדים ומעלה אינם מודעים לשירותים שהם יכולים לקבל בסבסוד המדינה, על כן בחרנו להגיע אליהם ולהנגיש להם את המידע. חלק מהעסקים קיבלו שירות כבר בסיור, ועם אחרים נקבעו פגישות המשך לצורך מיפוי העסק ומתן ייעוץ. זהו לא הסיור הראשון וגם לא האחרון שאנו מקיימים יחד עם נציגי עיריית לוד ומהם אנו זוכים לשיתוף פעולה חסר תקדים”.

נציגי המעוף ונציגי העירייה – קידום ועידוד העסקים בעיר העתיקה. תמונה” דוברות עיריית לוד

ברוך סילבר וסלימן טנוס: “בחרנו הפעם לקיים את הסיור באזור העיר העתיקה ולהתמקד בעסקים מהחברה הערבית. המעבר של העירייה לבניין החדש יצר פוטנציאל עסקי ותיירותי, וכבר עתה אנו רואים בשטח עסקים חדשים שנפתחים או קיימים שמשפצים. ממשלת ישראל מקצה משאבים וכספים משמעותיים לטובת קידום עסקים קטנים ובינוניים, באמצעות הסיורים המשותפים עם אנשי המקצוע של המעוף, יחד עם אנשי השטח של העירייה, אנו מגיעים לעסקים, מנגישים להם את השירותים שהם יכולים לקבל, ובכך אנו מקיימים הלכה למעשה את חזונם ומדיניותם של ראש העיר עו”ד יאיר רביבו ומנכ”ל העירייה אהרון אטיאס לקידום ועידוד העסקים בעיר”.