Site icon מקומונט לוד

עלייה של 5 נקודות לתלמידי לוד בבחינות המיצ”ב

מנתוני המיצ”ב שהתפרסמו השבוע עולה כי לוד מדורגת בין הישובים בהם עלו נתוני המיצ”ב עם תוספת של חמש נקודות ביחס למיצ”ב הקודם. בנוסף מתגאים במחלקת החינוך בעלייה בשיעור הזכאים לבגרות אשר חצו לראשונה את רף 50 האחוזים עם 51.55%.

מנתוני המיצ”ב שהתפרסמו השבוע עולה כי לוד מדורגת בין הישובים  בהם עלו נתוני המיצ”ב ב-2015 . לוד רושמת עלייה מרשימה של 5 נקודות  ועוקפת בדרך  ערים מעורבות בעלות מאפיינים דומים. לשם דוגמא העיר לוד דורגה במקום 46 כשהעיר השכנה רמלה דורגה במקום 39 וכך גם הערים באר שבע ועכו.

המיצ”ב שפירושו מדדי יעילות וצמיחה בית-ספרית, נערך אחת לארבע שנים ומהווה כלי עבודה מרכזי בידי מנהל בית-הספר וצוותו, לתכנון ולניצול יעיל של משאבים על-מנת לשפר את עבודת בית-הספר.

מימין, המפקחת כוכבה ברק, מנהל אגף החינוך שלום עזרן, הממונה על החינוך יוסי הרוש, מנכ”ל העירייה אהרון אטיאס, וראש העיר יאיר רביבו.צילום דוברות העירייה

“ברצוני לציין כי מערכת החינוך בעיר לוד נמצאת במגמת עליה משמעותית, דבר הבא לידי ביטוי במיצבים, ובתוצאות בחינות הבגרות”, אמר מנהל אגף החינוך, שלום עזרן, “אני מודה למנהלת המחוז שבכנס מפקחים שיתפה את הנוכחים שהרשות שבה חל שיפור ניכר במיצ”ב היא העיר לוד דבר הבא לביטוי בפרסום השבוע בתקשורת הארצית לפיהם לוד בין הישובים שעשו את העלייה הגבוהה ביותר במהלך השנים”.

הממונה על החינוך, חב המועצה יוסי הרוש ציין כי “חינוך והצלחה בחינוך הינם תהליך בו אנו נמצאים כיום וכי נכתבה תוכנית עבודה שנתית  בשילוב  פיקוח משרד החינוך ואגף החינוך, הצבנו יעדים, מטרות ודרכי פעולה אותם אנחנו בוחנים ומודדים לאורך כל השנה במגמה להשתפר עוד ועוד”.

ראש העיר עו”ד יאיר רביבו ציין את שביעות רצונו: “הישגי מערכת החינוך בלוד מעידים על ערכי ניהול מקצועיים ועל צוותי הוראה מסורים הפועלים לחדשנות ומצוינות בחינוך והם גם הביטוי להשקעות האדירות בתחום החינוך וההוכחה לעשייה חינוכית מרהיבה הקיימת בעיר, זוהי בהחלט עוד בשורה משמחת המעידה על מגמת עלייה מתמדת ועל מערכת חינוך איכותית ופורצת דרך הפועלת בלוד”, אמר ראש העיר עו”ד יאיר רביבו,  “ההשקעה הרבה שלנו בחינוך, ההתמדה והסבלנות מוכחות כמשתלמות. בע”ה נמשיך לעשות ולהצליח ולהציב את החינוך בראש סדרי העדיפויות”!