Site icon מקומונט לוד

עמיעד טאוב: הממשלה פוגעת בחולים ובאוכלוסיות המוחלשות

עמיעד טאוב המשנה לראש עיריית מודיעין ויו”ר עמותת אופק חזרה לחיים אומר: “אנחנו עלולים לשלם בחי אדם על ההזנחה והמחדלים”.

טאוב השתתף בדיון על הרפורמה החדשה בסדרי דין בועדת חוקה חוק ומשפט ותקף את שר המשפטים ניסנקורן ומשרד המשפטים: “לא ייתכן ששר המשפטים רואה בועדת החוקה ובציבור החולים חותמת גומי ולא ייתכן שאת כל המשא ומתן על תקנות שהיו צריכות לעבור בחקיקה מסודרת מנהלים פקידי משרד המשפטים מול לשכת עורכי הדין ושלל משרדי הלובינג ואף אחד לא סופר את האוכלוסיות המוחלשות החולים ונפגעי הרשלנות הרפואית שמספרם רק עלה בעקבות הקורונה” אמר טאוב.

עמיעד טאוב. צילום: יחצ

”הגבלת השאלונים, הויתור על חובת השופטים ללוחות זמנים, קביעת ההוצאות וההצעה לרציפות הדיונים הן כולם הצעות שיפגעו רק באזרחים לא בשופטים ולא בעורכי הדין. המעבר מ-600 סעיפים ל-180 לא עבר דרך חכמת ההמונים אלא דרך חכמת הפקידים והעשירים.  חשבתם על עורכי הדין וחושבים על השופטים שכחתם רק חלק קטן ושולי בשם האזרחים הלקוחות שלכם שדעתם לא רק שלא נשמעה היא גם לא נספרת. אם אתם לא מסוגלים לעזור לאזרחים לפחות אל תעשו נזק”, הוסיף עמיעד טאוב.

בנוגע למערכת הבריאות אמר טאוב: ”מערכת הבריאות שלנו חולה! זה מתחיל בכך שתיקי הבריאות והרווחה לא מעניינים אף אחד,ממשיך בהוצאה נמוכה לנפש על בריאות (אנו בתחתית דירוג המדינות המתפתחות בתחום הבריאות עם המקום הלא מכובד של -30 מתוך 35) ומסתיים בדירוג מביך בתחום שיעור מיטות האשפוז. מקום חמישי מהסוף עם 2.3 מיטות לאלף נפש לעומת 3.6 מיטות בשאר המדינות בעוד תפוסת המיטות בישראל היא השנייה בגובהה עם 93.8% , שיעור מכשירי ה-MRIלמיליון תושבים בישראל עומד על 4.9, לעומת  15.8 במדינות האחרות ועקפנו רק את מקסיקו והונגריה.

עמיעד טאוב ושרת המשפטים לשעבר איילת שקד.

עמיעד טאוב נשוי ואב לחמישה ותושב מודיעין הוא מנכ”ל ‘עט תקשורת‘ משרד פרסום המתמחה בדיגיטל בקידום אורגני ובשיווק למגזר הדתי . טאוב העומד בראש הסיעה החברתית, מחוברים למודיעין מכהן כמשנה לראש עיריית מודיעין בהתנדבות ומחזיק את תיק השירותים החברתיים, שירותי הדת וראשות הועדה לחינוך ונוער דתי פורמלי בלתי פורמלי.

הוא חבר בהנהלת הסוכנות היהודית ובדירקטוריון החכ”ל ומשמש כיו”ר עמותת אופק חזרה לחיים העוסקת בבטיחות הטיפול, במניעת רשלנות רפואית ובשיפור מערכת הבריאות ומחבר הספרים ‘מזימה’ ו”אחי מיוחד”.