Site icon מקומונט לוד

ערעור על תוקף הצוואה – הכיצד?

קרדיט - Canva

אחת המשימות המרכזיות של עורך דין התנגדות לצוואה היא לסייע ללקוחות לערער על תוקף הצוואה. זה עשוי להיות כרוך בטענה שהצוואה בוצעה בכפייה, השפעה בלתי הוגנת, חוסר יכולת או הונאה. סכסוכי צוואה יכולים לנבוע גם מאי בהירות או חוסר עקביות בתוך מסמך הצוואה עצמו. עורך הדין מנחה את לקוחותיהם בהליך המשפטי, איסוף ראיות, ראיון עדים והצגת טענה חזקה בבית המשפט כדי לערער על חוקיות הצוואה.

מנגד, האם עורכי דין מהאופוזיציה ייצגו גם מוטבים ומוציאים לפועל בהגנה על תוקף הצוואה בפני אתגרים. הם פועלים להגנה על רצונות המנוח ולדאוג לחלוקת הנכסים לפי תנאי הצוואה. הדבר כרוך לעתים קרובות בהצגת ראיות להתנגדות להאשמות בדבר השפעה בלתי הוגנת או חוסר יכולת ותמיכה בשמירה על כוונותיו של המנוח.

בנוסף, עורכי דין אלו מטפלים בסכסוכים הקשורים למכשירי נאמנות, אפוטרופסות ושמירה, אשר קשורים קשר הדוק לתחומי תכנון הצוואה והעיזבון במשפט. הם עשויים גם לסייע בתביעות הכרוכות בהפרות של חובות אמון על ידי מנהלי עזבון או נאמנים, ניהול כושל של נכסים או מחלוקות על חלוקת נכסים.

קשת רחבה של נושאים הקשורים לפירוק הקשר הזוגי

תביעות גירושין מתייחסות להליכים ולמחלוקות המשפטיות המתעוררות כאשר זוג נשוי מחליט לסיים את נישואיהם. תביעות אלו מקיפות קשת רחבה של נושאים הקשורים לפירוק הקשר הזוגי, לרבות חלוקת רכוש, מזונות או מזונות בני זוג, משמורת ילדים, מזונות ילדים ועוד עניינים שונים. גירושין הוא תהליך מורכב וטעון רגשית, ותביעות גירושין מטרתן לפתור בעיות אלו בערוצים משפטיים, תוך הבטחת הגנה על הזכויות והאינטרסים של שני הצדדים.

אחד המרכיבים העיקריים בתביעות גירושין הוא חלוקת הרכוש. כאשר בני זוג מחליטים להתגרש, עליהם לקבוע כיצד יחולקו הנכסים וההתחייבויות שלהם. זה יכול לכלול נדל”ן, חשבונות בנק, השקעות, חפצים אישיים וחובות שנרכשו במהלך הנישואין. תביעות גירושין כרוכות לרוב במשא ומתן על חלוקה הוגנת והוגנת של רכוש הנישואין, תוך התחשבות בגורמים כמו תרומות כל אחד מבני הזוג לנישואין וצרכיו הכלכליים העתידיים. ליצירת קשר בטלפון: 03-635-9687