Site icon מקומונט לוד

פילטרים תעשייתיים – כולם זקוקים להם

כשמדובר על פילטרים תעשייתיים מאד קל להבין מה הפעולה שלהם. מסנני אויר למעשה אחראיים על סינון האוויר מחלקיקים אלו ואחרים שאינם רצויים. חלקיקים אלו עשויים מסוגים שונים. על מנת שנדע באמת אלו מסננים מתאימים לנו חשוב שנבין איך הם משפיעים עלינו לטובה ואיזה סוגים קיימים מהם שיכולים לסייע לנו.

קרדיט pat-tech.co.il

איך עובדים פילטרים תעשייתיים?

פילטרים תעשייתיים הם בעצם מתקנים בגדלים משתנים החל מקטן ביותר ועד לגדול מאד המשמש לסינון אוויר בתעשייה. תפקידם הוא לשאוב את האוויר, להוציא אותו מהצד השני ופשוט להפוך אותו לנקי יותר.

מסנן האוויר מחובר למדחס אוויר. הוא יכול להיות גם מחובר בתור יחידה נפרדת למפוח. המסנן מבצע סירקולציה באותו החלל או בהפקדה בין שני חללים, וכך יש למעשה סינון אוויר המנקה את החדר מחלקיקים מזהמים. ישנם גם מסננים שדואגים שהאוויר שנפלט יהיה טהור ונקי לגמרי.

לרוב, מי שמשתמשים במסנני האוויר הם מגזרים תעשייתיים וגם מגזרי פרטי. המגזר הפרטי משתמש במסננים תעשייתיים לצורך סינון אוויר בלבד, ולא באמצעות ונטה או מפוח. השימוש הפרטי מסייע לאנשים להם יש בעיות רפואיות בכלל, ובעיות רפואיות במערכת הנשימה בפרט.

המגזר העסקי משתמש במסננים אלו ברמה דומה, אך לצערנו ישנם גם חומרים מזהמים הנפלטים דרך המפוח, ואז גם אותם יש צורך לסנן.

פילטרים תעשייתיים חשובים לכם

פילטרים אלו חשובים מאד לדחיסת האוויר כי הפעולה שלהם מאפשרת לנו פשוט אוויר יותר נקי. כשאנחנו מדברים על דחיסת אוויר חשוב להבין שבמאה ה21 זהו צורך בסיסי ונדרש שפשוט קשה לחיות בלעדיו היות והאוויר מלא במזהמים. כאשר האוויר לא נקי, הוא פוגע במכונה שמדחס האוויר מפעיל. היות והייצור נפגע ופוגע במוצרים עצמם כדאי לסנן את האוויר עם מסננים מתאימים.

שימוש בפילטרים התעשייתיים בתעשייה הוא החשוב ביותר. כל מפעל משתמש במסנני אוויר אלו ואחרים. הפילטרים בכל מפעל ומפעל שונים במהותם ובתפקידם. כשהמפעל פולט אוויר על ידי מפוחים המחוברים לקיר החיצוני זאת הזדמנות נהדרת לשאוב את המזהמים שהמפעל מייצר. שימוש במסננים הללו היא בחירה של המפעל, אך ישנם אפילו נהלים ורישוי עסקים המחייבים זאת.

אילו סוגי פילטרים קיימים?

יש כמה וכמה סוגים של פילטרים כשמחלקים אותם לכימיים, ולמכניים כאשר המסנן המכני בנוי באופן כזה שהאוויר חייב לעבור דרך מאד מפותלת עד שהוא יוצא מהצד השני. התהליך הזה יוצר תוצאה בה החלקיקים הכבדים יותר פשוט נשאירם בו, והאוויר שיוצא הוא איכותי יותר. מסנן מכני הוא מאד יעיל אך לא מתאים לכל שימוש. כאשר יש בו פחם פעיל, זה סופח אליו את המזהמים. וכך האוויר עובר בלי שום הפרעה.

בחירה בחברה איכותית ומקצועית המספקת לכם פילטרים איכותיים תעניק לכם לא רק מוצר איכותי, אלא ליווי מקצועי מרגע קבלת ההחלטה ועד לרגע בו אתם כבר משפרים את מערך האוויר במפעל.

פי.איי.טי. בע”מ 

חברת פי.איי.טי. בע”מ נוסדה בשנת 2001 כאשר היא עוסקת בשיווק שירות מדחסים תעשייתיים. לחברה מנהלי שירות מקצועיים, 10 ניידות שירות בפריסה ארצית ובית מלאכה באיכות גבוהה. החברה עוסקת בשיווק, מכירה ושירות שוטף ללקוחות בשילוב שיפוצים יזומים לאחזקה מונעת או כחלק מאחזקה כללית.