Site icon מקומונט לוד

פינוי בינוי: חברת ICR ישראל קנדה ראם מגורים נכנסה ללוד לפרויקט מתחם הצופים

בשורה לתושבי מתחם הצופים בלוד – חברת הנדל”ן המובילה ICR ישראל קנדה ראם מגורים נכנסה לביצוע התחדשות עירונית בלוד ICR חברה עם היזם המקורי, הלודאי אדיר קינן, אשר אישר השבוע כי הצליח לגייס את חתימות הרוב הדרוש של מעל 50% מבעלי הדירות במתחם – וזאת בדרך לאישור תוכניות ההתחדשותעם חבירת חברת ICR ישראל קנדה ראם מגורים, האור בקצה המנהרה מתקצר משמעותית, נוכח יכולותיה המוכחות של החברה בתחומי ההתחדשות העירונית.

היזם המקורי, חברת כח נדלן התחדשות עירונית והעומד בראשה מר אדיר קינן הודיעו השבוע כי הצליחו לגייס את תמיכתם וחתימותיהם של יותר מ-50% מדיירי מתחם הצופים, מתחם שיכונים המיועד להתחדשות עירונית ותחום בין הרחובות ז’בוטינסקי, ההסתדרות ושד’ ירושלים – סמוך מאוד להיכל התרבות העירוני.

עוד נודע כי מר אדיר קינן מחברת כח נדל”ן יזם הפרויקט המקורי, חבר וצרף את חברת ICR (ישראל קנדה – ראם מגורים, ואין ספק כי הובלת הפרויקט ע”י ICR יקדמו באופן משמעותי , לתכנונו ולהוצאתו של הפרויקט מהכח אל הפועל בהקדם ICR היא חברה בבעלות משותפת לישראל קנדה ולראם פרויקטים מקבוצת ORC העוסקת בייזום פרויקטים בתחום הנדל”ן ובהשקעה בנכסים מניבים בארץ ובעולם. הקבוצה מחזיקה בנכסי מסחר ותעשיה, משרדים, מלונות וחניונים, וכן בעתודות קרקע המיועדות להשבחה באזורי ביקוש בישראל, אירופה וארה”ב.

בין הפרויקטים המשמעותיים של חברת ICR ישראל קנדה ראם מגורים , המהווה את אחת מקבוצות הנדל”ן המובילות בישראל ומתמחה בייזום פרויקטים באזורי הביקוש, והשבחת קרקעות ניתן למצוא בתחום ההתחדשות העירונית את פרויקט YAM בבת ים 220 יח”ד בביצוע, שכונת גפן בהרצליה כ-400 יח”ד בביצוע, פרויקטים מתוכננים בגבעתיים, ירושלים, יהוד, חיפה, אור יהודה ועוד. כמו כן ביצע החברה בעבר פרויקטים רבים ברחבי המדינה ושיווקה, בנתה ומסרה אלפי דירות בכל רחבי המדינה.

מתחם הצופים בלוד. צילום: באדיבות כח נדלן

לדברי מנכ”ל כח נדלן אדיר קינן “ההגעה לציון הדרך החשוב של השלמת איסוף 50% מחתימות הדיירים היא צעד חשוב ומבורך בדרך לשיפור איכות חייהם של התושבים במתחם הצופים לקראת בינוי השכונה מחדש, ואנו בטוחים כי נגיע בקרוב להבנות ולהסכמה עם כלל הדיירים, על מנת שנוכל להתחיל באישורי התוכניות ובניית הפרויקט בהקדם וללא עיכובים שיפגעו בדיירים שגרים בשיכון”.

מורדי שבת מנכ”ל ICR מסר: “אני מודה על הצטרפות ICR להובלת הפרויקט והאמון המקצועי שנתנו בנו בעלי הזכויות, אנו מתכוונים להוכיח את יכולתנו , אנו פועלים בשיתוף מלא עם בעלי הזכויות ובשקיפות מלאה לצורך השגת היעד. רק בדרך זו ניתן לקדם מיזמי התחדשות, כפי שעשינו עד כה. כניסתנו לעיר לוד הינה בהחלט צעד משמעותי ואני שמח שICR, מהמובילות והבולטות בשוק הנדל”ן, לוקחת חלק בפרויקט החשוב הזה, עם השלכות נרחבות בכל העיר לוד”.