Site icon מקומונט לוד

פינוי דירה וניקיון בלוד

פינוי דירה וניקיון הם דברים ההולכים יחדיו. אמנם פינוי דירה זו עבודה אחת, וניקיון זו עבודה אחרת, אך בסוג העבודות שאנו מבצעים כדאי לשלב אותם ביחד. ולא רק ניקיון אנו מעניקים לכם, אלא גם חיטוי וביצוע עבודות תחזוקה בנכס.

למי השירות מתאים

שירות פינוי דירה וניקיון מתאים למגוון מצבים של דירות מוזנחות ו/או עמוסות בחפצים. אלו יכולות להיות דירות מירושה, או דירות שהיו עזובות למשך שנים. אך באותה המידה גם דירות חדשות בהן הבלגן חוגג.

השירות מתאים למי שרוצה לפנות את כל הדברים המיותרים מהדירה ולהשליט בה סדר וניקיון. אין מדובר בעבודות סדר וניקיון שגרתיות אותן יכולה לבצע עוזרת הבית. מדובר בפינוי דירה וניקיון הכולל הוצאת רהיטים ישנים, מכשירי חשמל מקולקלים וחלודים וכל מיני ג‘אנק שהצטבר בבית. לפעמים השירות כולל עבודות מיון ופינוי סלקטיבי, ולפעמים פינוי של הכל כולל הכל (זה אתם שמחליטים על סוג הפינוי).

צילום: שי פינוי דירות

פינוי דירה וניקיון מהסוג שאנו מדברים עליו הוא אינו עבודה שתוכלו לעשות בעצמכם. מדובר במשימה קשה, ויש אשר יאמרו מלאכה סיזיפית. זה עשוי לגזול מכם זמן רב ולהעמיד אתכם בפני אתגרים הקשורים לגודל ומשקל הציוד אותו תרצו להוציא מהדירה. ומעל הכל מרחפת השאלה – מה עושים עם כל הדברים?

אין צורך לחפש פתרונות רחוק מידי, ואין צורך לחפש צוות סבלים ולהשכיר מכולת פינוי. ישנן חברות המעניקות שירות פינוי דירה וניקיון. שירות זה סוגר לכם את כל הפינות.

היתרונות של פינוי דירה וניקיון

פינוי דירה וניקיון מעניק לכם כמה יתרונות חשובים:

זקוקים לשירות פינוי דירה וניקיון, מוטב לתת למקצוענים לעשות זאת.