Site icon מקומונט לוד

פינוי דירות ירושה בלוד

מכירת הנכס היא בדרך כלל אחד הדברים העומדים על הפרק, אך בהחלט יתכן שמישהו מבני המשפחה יעבור לגור בנכס או שתרצו להשכיר אותו לדיירים. זה לא ממש משנה מהי ההחלטה שאתם מקבלים תמיד תיתקלו בצורך לפנות את הדירה מכל החפצים שיש בה.

פינוי דירת ירושה עלול להיות מאתגר יותר ממה שאתם חושבים, ויתכן כי תצטרכו חברת פינוי דירה בלוד על מנת לבצע את המשימה ביעילות ומהירות.

שי פינוי דירה מוזנחת, אחת החברות המובילות בתחום, משתפת אותנו במה שמוצאים בדירות ירושה בתוך הדירות ישנו רכוש רב שנצבר במהלך שנים רבות. הוא כולל רהיטים ישנים, מכשירי חשמל מיושנים, כלי מטבח וכלי אוכל, סדינים, מגבות, בגדים ישנים וכל מיני חפצים שנאגרו בבית. בדרך כלל הם ברמה גבוהה של הזנחה, וככל שמשתהים בפינוי כך המצב של החפצים מחמיר. אם הדירה עמדה זמן רב ללא דיירים, סביר להניח שיופיעו בה מזיקים שונים המוסיפים לנזק ולזוהמה הכללית. אלו המתמודדים עם פינוי דירות ירושה עשויים להרגיש חסרי אונים אל מול העבודה הרבה. וכמובן איננו אדישים לקושי הרגשי, לא נעים לפנות את דירת הנפטר כאשר מדובר באדם קרוב“.

קרדיט: שי פינוי דירה

למה לא כדאי להתעכב בפינוי הדירה?

כל עיכוב בפינוי הדירה פירושו נזק נוסף לרכוש. יתכן שניתן למצוא שימוש לחלק מהפריטים, אך ככל שתדחו את הטיפול בבעיה כך הריקבון ישתלט על הדירה וערכם ירד. כאשר מקדימים לטפל בבעיה ניתן למכור חלק מהדברים, וגם אם בחרתם בשירות פינוי מקצועי ניתן להתקזז בעלות הפינוי אל מול עלות הרכוש.

סיבה נוספת היא שהחפצים בדירה מונעים מכם לעשות בה שימוש. אם הנכס בבעלותכם ואף אחד לא גר בו, יהיה זה רעיון טוב להשכיר את הנכס לדיירים וליהנות משכר הדירה. חבל סתם לשלם ארנונה, כך הדירה הופכת לנטל כלכלי. וכל יום שאתם מתעכבים הוא יום שעליו יכולתם לקבל דמי שכירות.

הסיבה העיקרית לעיכוב היא שלאף אדם אין זמן לטפל בדברים הללו. מדובר במלאכה קשה של מיון חפצים, פירוק רהיטים, הוצאתם מהדירה ופינוי אל אתרי הפסולת. ולא רק הזמן הוא המכשול, גם אין לכם את האמצעים הלוגיסטיים לפנות את הדירה.

למה כדאי לעשות זאת עם חברת פינוי 

חברת פינוי מאפשרת לכם לשים סוף לעיכובים המיותרים. היא מסוגלת לבצע את העבודה תוך מספר ימים בודדים ולהשלים את העבודה במאת האחוזים. כאשר החברה תסיים את העבודה אתם תקבלו נכס ריק. וזהו הרגע בו תוכלו לטפל בכל בעיות התחזוקה, לערוך שיפוץ קטן ולמצוא דייריםהחברה תוכל להעניק מענה לכל הבעיות והקשיים הכרוכים בפינוי.