Site icon מקומונט לוד

פינת זולה מפנקת לכל כיס

פינת זולה

פינת זולה יכולה להתאים לגינות פרטיות אבל לא רק. מסעדות, אולמות אירועים ומוסדות בילוי אחרים מציבים אותן לאירוח. כל פינה עשויה מריהוט נמוך עם כריות לישיבה ולמשענות ומספקת מקום אינטימי ליושבים בה. ניתן למצוא מבחר של פינות בסגנונות עיצוב שונים. גלריה בכפר עוסקת בתחום וניתן לקבל אצלה מידע רלוונטי.

פינת זולה – חיננית ונאה

פינת זולה חיננית יכולה להיות מוצבת במקומות שונים בחצר הבית. רבות מהן ממוקמות ביציאה מהסלון אל משטח הישיבה. יש אחרות הממוקמות על דק ליד הבריכה. יש שמציבים אותן בפינה נחמדה סמוך לכניסה הראשית לבית או על מרפסת שמש גבוהה. בכל מקום כזה ניתן יהיה לשבת לטובת שתייה, משחק, קריאה ועוד. המושבים נמוכים ומספקים ישיבה נוחה וניתן אף לנמנם קלות על הכריות. פינות כאלו במסעדה או באולם אירועים מספקות מקום רגוע לכל מי שרוצה להתרחק מההמולה הכרוכה באירוע המוני. כל פינה מכילה מושבים ושולחן. הסגנון הכפרי מאוד מתאים. מדובר על סוגי עץ טבעיים המעובדים היטב וצבועים בצבעי לק שקופים, חום ובגוונים אחרים. המושב עמיד בפני מים ורטיבות. הכריות יכולות להגיע במידות שונות והבד העוטף אותן הינו דוחה מים וחסין לאבק. הבד המשמש כציפיות ניתן לשליפה ולכיבוס. הפינה עצמה משתלבת היטב בכל גינה פורחת וירוקה. היא תיראה טוב ליד חומרים שמשתמשים בהם בחצרות ובין היתר, אבן, מתכת, קש, זכוכית ועוד.

רכישה באתר החברה

ניתן לרכוש באמצעות אתר החברה הנוח והידידותי למשתמש. ניתן למצוא בו תמונות של פינות זולה מגוונות והמבחר מאפשר גמישות רבה לרוכש הפוטנציאלי. ניתן לבצע הזמנה הכוללת את הדגם הרצוי, הכריות על צבען ועוד. ניתן, כמובן, גם לשוחח ישירות עם נציג המכירות ולבצע את הרכישה בעזרתו.

ייצור מוקפד

גלריה בכפר עוסקת בתחום ומומלץ לרכוש ממנה פינות זולה ופריטים אחרים. שירותיה כוללים ייעוץ לכל מתלבט, ייצור מוקפד עם גימור מושלם, מחירים נוחים, עמידה בלוח זמנים, הובלה ועוד. מנהלה הינו נגר יצירתי, בעל ידע רב וניסיון מצטבר המגיעים ממתן שירות מסור ללקוחות רבים לאורך שנים. הוא ישמח להעמיד את התשתית הקיימת ברשותו לטובת אחרים.