Site icon מקומונט לוד

פצצה פוליטית: רביבו הדיח את המשנה שלו, רפי יקותיאל, מתפקידו

ראש העיר יאיר רביבו הדיח את רפי יקותיאל מתואר “משנה לראש העיר” ולדברי מקורבים בימים הקרובים ישקול את המשך האצלת הסמכויות לתפקידיו הנוספים כחבר מועצת העיר.

ראש העיר עו”ד יאיר רביבו, שיגר היום מכתב נזיפה אל חבר מועצת העיר, רפי יקותיאל, וזאת בשל “התבטאויות על רקע אישי”, כנגד ראש העיר “באופן שאינו הולם את תפקידו ותוארו כמשנה לראש העיר”, כך לדברי מקורבים לראש העיר.

“בתקופה האחרונה אתה מרבה להתבטא כנגדי ברמה האישית. אינני מדבר על ביקורת מקצועית, לה אני מטה אוזן ולרוב גם מקבל אותה”, כך מציין ראש העיר במכתבו, “אני מדבר על דיבור פוגעני, מעליב ושאינו ראוי לאיש ציבור, בטח לא לחבר הנהלה, ובטח לא למי שמחזיק בתואר “משנה לראש העיר”, שהוא תואר שכל כולו הוא כבוד, והמחזיקים בו יכולים להעיד על הרווח האישי והציבורי שהם מפיקים ממנו”.

עוד מציין ראש העיר במכתבו: “הגדלת לעשות במהלך יום הבחירות אתמול כשעברת בסמוך למתחם המפלגות בבית הספר “זבולון המר”, המלא בפעילים ושומר, ומבלי שמישהו פנה לעברך צרחת שם פעמיים: “היום מדיחים את ראש הממשלה, אחר כך מדיחים את ראש העיר יאיר רביבו”.

יאיר רביבו ורפי יקותיאל, כשעוד שיתפו פעולה.

“אז רגע לפני שאתה רק חולם להדיח אותי, אני מודיע לך בזאת על הדחתך מתואר “המשנה לראש העיר”, שבשלב זה ולאור ההתנהגות שלך וחוסר הלויאליות כלפיי, אינך ראוי לו”.

ראש העיר האציל מסמכויותיו ליקותיאל, אשר בין היתר מחזיק בתיק התחדשות העירונית וחבר דירקטור רשת המתנ”סים, והממונה הישיר על מתנ”ס גני אביב (המתנ”ס הגדול ביותר בעיר).

וכך כותב לו ראש העיר בסיום מכתבו: “מעשיך והתנהגותך ישליכו על המשך האצלת הסמכויות לתפקידים שנתתי לך”.