Site icon מקומונט לוד

פרוייקט פארק בבלי: לא מה שחשבתם

מי שחשב שהנראות של פרויקט פארק בבלי נראית כמו שאר מגדלי יוקרה אשר פרוסים בכל רחבי הארץ ובעיקר בתל-אביב – חשוב שיבין שמדובר בסיפור אחר לגמרי. פרויקט זה נחשב שונה וייחודי מקורי ומרהיב, והוא מציע לדיירים איכות חיים לצד טבע אורבני.

פארק בבלי הוא מתחם מגורים שנראה ומרגיש שונה לחלוטין ממגדלי היוקרה המוכרים וסטנדרטיים, בעלי האופי הנוקשה והעיצוב המודרני המשעמם והמוכר שמאפיין אותם. יוזמת הנדלן שהחלה לפני יותר מחמש שנים מציעה משהו שונה לגמרי ממגדלי יוקרה, ומדובר במתחם מגורים אלגנטי, טבעי בעל ניחוח ניו יורקי שכל כך מתאים לעיר תל אביב.

מה כן כדאי להבין לגבי פרויקט פארק בבלי?

בתחילה חשוב להבין שאנשים שבוחרים דירות בפרויקט פארק בבלי עושים את זה בעיקר בשל האורבניזם והשילוב עם הטבע אורבני שמציע מתחם המגורים המושלם. האדריכלית גיא בן גל נאור שהגיעה לישראל כדי לעצב ולתכנן את המגדלים, זאת לאחר מגורים של שנים בניו יורק, החליטה כי היא רוצה לשלב טבע אורבני בין המגדלים שנמצאים בשכונת בבלי התל אביבית כך עשרות דונמים של חורש טבעי מקיפים את המבנים ומציעים שבילי הליכה, שבילי ריצה ושבילי אופניים והכל לצד חדר כושר פרטי, בריכה חצי אולימפית, פארק רחב ידיים, מרכז מסחרי איכותי, פינות ישיבה, גישה לפארק הירקון ולחוף הים וכל מה שצריך עבור איכות חיים.

freepik

פרויקט פארק בבלי אחר במהותו! הוא מציע חמימות ואת האווירה של העיר תל אביב וכולל נוף לים ולפארק הירקון, גישה לחיים התוססים של תל אביב, מגורים בשכונת בבלי הוותיקה והמוכרת, איכות המגורים תוך דירות מרהיבות המציעות לדיירים את היכולת ליהנות משכנים איכותיים החל מהזוג המבוגר שחסך כסף ורוצה לגור בכיף בתל אביב עד ההייטקיסט האומן הסלבריטי הזוג הצעיר שרוצה לגור בתל אביב ושאר שכנים איכותיים.

כמה עולות דירות בפרויקט פארק בבלי?

בכל הנוגע לנושא כמו עלויות של דירות פרויקט פארק בבלי – חשוב לדעת שהן משתנות לפי בחירה של הדירה שבה בוחרים. בפרויקט תמצאו דירות לדוגמא בגדלים שונים עם מפלס אחד או שניים, יש כאלה שהחלונות והמרפסות שלהן פונות לכיוון אחד או אחר, כאשר ההתאמה של הדירה נעשית בהתאם לצרכים של הלקוח.

לסיכום פרויקט פארק בבלי האו יוזמה שטרם נראתה  בישראל ומי שרוצה להיות חלק ממנו כדי שיגיע אל מספר דירות לדוגמא שעוצבו באמצעות חפצי אומנות מיוחדים וידע כיצד הוא בונה חיים במתחם מגורים איכותי נוח ונעים.

מערכות מיזוג אוויר VRF (עיבוי מים ע”י חימום בגז) ואינסטלציה

בשלב הראשון יבנו ארבעה מגדלים בני 44 קומות ו-700 יח”ד ובשלב השני יוקמו על קרקע בבעלות עיריית תל אביב שני מגדלים נוספים בני 34 קומות.

המגדלים כוללים חדר כושר פרטי, חלל אירועים, חדר טיפולים, בריכה חצי אולימפית ופארק ענק המשתרע על כ-100 דונמים הכולל שבילי אופניים וריצה. כחלק מפיתוח הפרויקט יבנה גשר המחבר בין שכונת פארק צמרת.