Site icon מקומונט לוד

פרי נדל״ן ממשיכה בשיקום: פרי בסט בלוד יושלם?

חדשות טובות לעשרות רוכשי הדירות בפרויקט פרי בסט בלוד. נאמני החברה שמונו על ידי בית המשפט הגישו הבוקר מתווה להשלמת הבנייה בפרויקט על בסיס הקמת בניין “אורות”.

פרויקט פרי בסט בלוד היה אמור לכלול על פי הפרסומים 450 יח”ד דיור בחמישה בניינים, אך חלומות לחוד ומציאות לחוד, בעוד האישורים לבניה בקרקע כללו 180 יח”ד בלבד על פני 2 בניינים, גם שיווק המלאי המאושר נתקע לאחר שהחברה הכריזה לפני ארבעה חודשים על הקפאת הליכים.

הבוקר מפרסם עופר פטרסבורג מישראל היום כי חברת פרי נדל”ן ממשיכה בהליך השיקום והגישה מתווה להשלמת הפרויקט תוך הסתמכות על בניית בניין אחד מבין השניים – בניין “אורות”.

פרי בסט לוד. צילום: מקומונט לוד

נסביר כי בעת מכירת הפרויקט על ידי קבוצת פרי של אלדד פרי, הוקמה עבור כל בניין בנפרד עמותה וקבוצת רכישה נפרדת, פרקטיקה מוכרת בתחום, גם אם לא מאוד מקובלת ונכונה עבור רוב הרוכשים. במקרה של פרויקט פרי בסט בלוד נקראו הקבוצות בשונו בשם “אורות” ו-“בן גוריון” כשבשניהם נמכרו רק חלק מהדירות ובאף אחד מהם לא הושלמה המכירה.

עתה, על פי המתווה, מבקשים נאמני פרי נדל”ן לאחד בין הקבוצות ולהקנות דירות בבניין “אורות” גם לרוכשים בקבוצה השניה ובכך לאפשר הקמה של בניין אחד לפחות מבין השניים. לדברי פטרסבורג המתווה נותן מענה כלכלי ופרגמטי גם לחברי קב’ הרכישה של בניין בן גוריון הסמוך.

כאמור, הבקשה הוגשה על ידי הנאמנים בהסכמת אקספו וחברי הקבוצה.