Site icon מקומונט לוד

פרמטרים חשובים במדפסת לעסקים

בכל עסק ובכל משרד חייבים לפחות מדפסת אחת, אך בעסקים רבים יש מספר מדפסות מסוגים שונים כדי לענות על צרכי ההדפסה במקום. בשוק המדפסות ניתן למצוא מותגים רבים, מרביתם מוכרים, ויש מגוון רחב של דגמים, לכן בחירת מדפסת לעסק עשויה להיות קשה ומבלבלת. כדי לבחור נכון מדפסת למשרד ולעסק שלכם פנינו למומחים כדי לקבל מהם הסבר מפורט כיצד לבחור מדפסת ואילו פרמטרים חשובים חייבים להיות במדפסת המתאימה לעסקים.

5 פרמטרים חשובים לבחירת מדפסת לעסק

המומחים בענף המדפסות ממליצים לנו להתייחס ל-5 פרמטרים עיקריים כדי לקבל החלטה נכונה ועניינית. יש לאפיין צרכים ולבדוק מהו מחזור ההדפסות החודשי הצפוי, חשוב לבדוק אילו פונקציות יש במכשיר, מהי עלות ההדפסה, נוחות השימוש, מהירות ההדפסה, טכנולוגיית ההדפסה ועוד. לפניכם 5 פרמטרים חשובים שיסייעו לכם לקבל החלטה:

טכנולוגיה – מדפסת לייזר או מדפסת הזרקת דיו?

יש שני סוגים עיקריים של מדפסות המתאימות לעסקים:

צבע או שחור לבן

עליכם לאפיין את צורכי ההדפסה שלכם, אם אתם מתכננים להדפיס בעיקר מסמכים רגילים עם טקסטים בשחור/לבן אפשר להסתפק במדפסת שחור לבן, אך אם אתם זקוקים להדפסה כמותית של מסמכים צבעוניים, תמונות, גרפים וכד’ – עדיף לכם להשקיע במדפסת צבעונית, אך יש להתייחס לעלות ראשי הדיו או הטונר ולאיכות ההדפסה.

מדפסת רגילה או משולבת?

מדפסת משולבת מבטיחה לכם יתרונות רבים מאחר וזהו מכשיר הכולל 4-3 מכשירים במוצר אחד. המדפסת המשולבת כוללת מדפסת איכותית (דיו או לייזר), סורק, מכונת צילום, ובחלק גדול מהדגמים יש גם פקס מובנה. מדפסת משולבת יכולה להיות קומפקטית ולחסוך הרבה מקום בעסק, אך אם אינכם זקוקים לסריקה ולשכפול מסמכים, ניתן להסתפק במדפסת רגילה שמחירה זול יותר.

איכות ומהירות ההדפסה

חשוב לקרוא מפרטים טכניים ולעיין בפרמטרים חשובים כמו איכות ההדפסה (רזולוציה), סוגי נייר ומהירות ההדפסה. אם אתם מדפיסים הרבה מסמכים כדאי לבחור דגם מהיר ויש להתייחס גם למחזור ההדפסות החודשי.

צילום: pexels
פונקציות ונוחות השימוש

מדפסות מהדור החדש מציעות פונקציות מתקדמות רבות כמו הדפסה דו צדדית, הדפסה אלחוטית, אפשרות חיבור לרשת, שמירת מסמכים להדפסה בזיכרון הפנימי ועוד. בנוסף, כדאי לבדוק האם המדפסת נוחה וידידותית למשתמש.

בשורה התחתונה, כדאי לגבש תקציב לרכישת המדפסת, לאפיין צרכים ורק אז לערוך סקר שוק ולהשוות בין דגמים שונים. מדפסת לעסק חייבת להיות אמינה, נוחה לשימוש וחסכונית, לכן כדאי לבחור מדפסת לייזר רגילה או משולבת, עם הדפסה בצבע או בשור לבן בהתאם לצרכים הייחודיים שלכם.

למידע נוסף ולייעוץ מקצועי לבחירת מדפסת לעסק – לחצו כאן