Site icon מקומונט לוד

פרסום: קידום אתרים לוקאלי – זה קל לי!

בשנים האחרונות ניתן לראות שגוגל שם מטרת על שהיא: שיפור חווית המשתמש. אלגוריתם החיפוש של גוגל ידרג אתרים על פי זמני טעינה מהירים של האתר, האבטחה שלך האתר, הרלוונטיות של התוכן ותוצאות לוקאליות. גוגל מעוניין להציג את עשרת התוצאות המדויקות ביותר בהתאם לשאילתת החיפוש ולכן, לרלוונטיות של המידע אותו האתר מציג, יש השפעה ישירה על המיקום שלו בגוגל. כאשר האתר מציע מענה מדויק יותר מהמתחרים שלו ברמת הDATA לשאילתות ספציפיות כך האתר יזכה לעדיפות גבוהה יותר בעיני גוגל. קידום אתרים לוקאלי־גיאוגרפי הוא מדויק מאוד והוא הופך לרלוונטי יותר ויותר.

כיצד גוגל מדרג אתרים?

ידוע כיום כי גוגל מדרג אתרים על בסיס מאוד ואולי אפילו אלפי פרמטרים שונים, אולם, ישנם כמה פרמטרים חשובים מאוד שיש לשים עליהם דגש:

ראשית כל: מהירות האתר. ללקוחות שמגיעים לאתר אין זמן המתנה מיותר ולכן אתר שנטען לאתר הוא אתר שלא רלוונטי מבחינת גוגל להציג בין תוצאות החיפוש הראשונות.

אבטחת האתר גם היא חשובה מאוד ולא רק באתרי מכירות אלא גם באתרי תדמית, אתרי חנות, אתרי קטלוגים ועוד. חשוב מאוד שלאתר תהיה תעודת אבטחה דרך חברת האחסון

תוכן רלוונטי גם הוא דבר חשוב מאוד שמשפיע על דירוג האתר. גוגל ידוע כיום לסרוק אתרי אינטרנט באמצעות בינה מלאכותית ועל כן, התכנים באתר חייבים להיות מפורטים, רלוונטים ומקצועיים מאוד.

pixabay

קידום אתרים לוקאלי – במה מדובר?

אחד המושגים הנפוצים ביותר כיום בעולם קידום אתרים אורגני הוא: קידום אתרים לוקאלי. מדובר על קידום שמתייחס למיקום של הגולש בזמן שהוא מחפש בגוגל. גוגל יכול לזהות את המיקום הפיזי של המשתמש באמצעות היכולת הטכנולוגית שלו. בהתאם לכף הוא יכול להתאים את תוצאות החיפוש הרלוונטיות לגולש גם אם הגולש לא חיפש באופן מדויק את המיקום של המוצר או השירות שהוא מחפש. באמצעות קידום לוקאלי ניתן להבטיח כי בית עסק הממוקם במקום שבו מצוי המחפש בגוגל, ימוקם בראש תוצאות החיפוש בעת חיפוש רלוונטי של הגולש.

כיצד מתבצע קידום אתר לוקאלי?

קידום אתרים לוקאלי צריך להתבצע בצורה הטובה והמדויקת ביותר. כך לדוגמא: אם אתם מציעים שירותים בעיר כלשהי, אתם בוודאי יודעים כי באותה העיר קיימים עוד עסקים המציעים שירות דומה לשירות אותו אתם מציעים. קידום אתרים לוקאלי המתבצע בצורה הטובה ביותר, יציג את האתר שלכם בגוגל לפני אתרים של עסקים אחרים הממוקמים באותה העיר שבה העסק שלכם ממוקד. כאשר יש מספר עסקים דומים באותו האזור, גוגל ינתח את הנתונים מגוגל מפות וגוגל לעסק שלי. לכן, הצעד הראשון החשוב ביותר באסטרטגיית קידום אתרים לוקאלי הוא לתבוע את הרישום של העסק המקומי בגוגל לעסק שלי. עסקים מקומיים יכולים לקבל רישום בחינם בגוגל ולכלול מידע על החברה שלכם כגון: כתובת, מספר טלפון, עדכון חדשות, מידע על מבצעים שונים ועוד. ניתן לשדרג את גוגל לעסק שלי על ידי הוספת תמונה, קריאה לפעולה, הוספת קישור לאתר ועוד.

תהליך קידום אתרים לוקאלי הוא תהליך שחייב להתבצע בצורה מדויקת על מנת לנצל בצורה הטובה ביותר את הכלים של גוגל ובכדי לאפשר לאתר שלכם להופיע בין תוצאות החיפוש הראשונות בגוגל לגולש המצוי במקום שבו העסק שלכם נמצא ומחפש שירות או מוצר שהעסק שלכם מציע ועל כן, יש לבחור באנשי המקצוע הטובים ביותר בתחום.