Site icon מקומונט לוד

פתיחה עונה מוצלחת לספורטאי לוד

עונת הספורט הנפתחת אט-אט, השאירה את “עונת המלפפונים” מאחורינו, וכבר זוקפים לעצמם ספורטאי לוד פתיחת עונה מוצלחת, עם כמה הישגים בולטים במספר ענפי ספורט: בכדורגל, בכדורסל ובטניס שולחן. בשבועות הקרובים אנו מקווים לדווח על הישגים גם בענפים נוספים

הפועל לוד בכדורגל: “ויוה לוד” – האימפריה חוזרת. העונה נבנתה קבוצה חזקה, אשר שמה לנגד עיניה מטרה אחת – עלייה לליגה א׳, וחזרה לצמרת הכדורגל הישראלי. בשתי העונות האחרונות, סיימה הקבוצה ראשונה, והובילה את טבלת הליגה בסיום העונה הסדירה. אבל שיטת הפלייאוף ש”הומצאה” בעקבות מגפת הקורונה, שיבשה את התכניות. במשחקי הפלייאוף כשלה הקבוצה פעמיים. בעונה הקודמת פספסה הפועל לוד את העלייה בדקות האחרונות של המשחק האחרון בליגה נגד קריית מלאכי, והגישה לעירוני מודיעין על מגש של כסף את כרטיס העלייה לליגה א׳. 

המנהל המקצועי, אופיר רגב, נותן את הלב והנשמה, כדי שהמועדון עם העבר המפואר יחזיר עטרה ליושנה, ומקווה שבעונה הקרובה תלמד הקבוצה את לקחי העונות האחרונות, בהן הגיעה עד לבאר, אך לא נכנסה לארץ המובטחת, הרבה בגלל נאיביות וקצת בגלל חוסר מזל. לפני משחקי הליגה, ניצחה הקבוצה ארבעה משחקי גביע רצופים, הייתה שלב אחד לפני שלב ז׳ של סיבוב גביע המדינה, אך הפסידה בשעריים למכבי המקומית, והודחה ממשחקי הגביע. הישג נאה כשלעצמו.

את עונת המשחקים בליגה ב׳ דרום א׳ פתחה אומנם הפועל לוד בהפסד 2:1 במשחק בהוד השרון, עם המון החמצות ומזל למקומיים, שבשתי התקפות בודדות הצליחו להבקיע שני שערים. מאז ועד המחזור השמיני, שהתקיים ביום שישי שעבר נגד צעירי טירה מהמקום הראשון, הקבוצה גברה על כל קבוצות הצמרת איתן התמודדה וזכתה לשישה ניצחונות רצופים, מה שהעלה אותה למקום ראשון בליגה, על חשבונה של טירה החזקה. 

לוד מובילה בהפרש של שתי נקודות על טירה שבמקום השני, ומקווה להגדיל את הפער כבר ביום שני הקרוב, במשחק הבית נגד עמישב של אוהד בוזגלו. את הקבוצה מאמן אורי קרגולה, עוזר המאמן הוא שלומי ניגאוקר, המנכ״ל ניר רגב ״השורד הלודאי״, יו״ר הקבוצה מרקו לריה וחבר ההנהלה שאול פלזנטל

אופיר רגב, מודה להנהלת העיר ולאגף הספורט על התמיכה והעידוד, שבלעדיהם לא הייתה מצליחה הקבוצה להוביל את הליגה. הוא מקווה לגרום נחת בסוף העונה לאוהדים הרבים של הקבוצה ולאביו בני רגב, שהיה ראש העיר והוביל את הקבוצה לכמה עונות חלומיות ולזכייה בגביע המדינה. נאחל להפועל לוד בהצלחה בהמשך מאבקי העלייה.

כדורסל: גם בענף הכדורסל נפתחה העונה ברגל ימין. הקבוצה המקומית, הפועל עירוני לוד העפילה לשלב הבא בגביע האיגוד, לאחר ניצחון חוץ בתוצאה 42:71 על מכבי רעננה. השחקנים של תום כהן פתחו פער דו-ספרתי כבר בחצי הראשון וסיימו את עשרים הדקות הראשונות של ההתמודדות ביתרון 18:40. בחצי השני האורחים המשיכו לשחק היטב ושמרו על ההובלה עד לסיום. הניצחון הקנה לקבוצה את הכרטיס לשלב הבא במפעל הגביע. ויוה לוד!

גם בטניס שולחן רושמים הספורטאים הלודאים פתיחת עונה מוצלחת, כשחשוב להדגיש כי גם הנשים וגם הגברים של מועדון הפועל לוד, משחקים בליגות הבכירות – ליגת העל. עונת המשחקים התחילה בשבוע שעבר. שתי הקבוצות הבכירות של המועדון פתחו את העונה בניצחונות חשובים ומרשימים.

קבוצת הבוגרים אירחה בלוד את מכבי דימונה וניצחה בתוצאה 4:2, כאשר יורי פורמן מוביל את הקבוצה עם שני ניצחונות אישיים, בנצי בלנק הוסיף עוד ניצחון חשוב ואלין ספילבוס הוסיף עוד נקודה. קבוצת הנשים מתבססת על שתי שחקניות צעירות, אלישבע גבריאלוב ויהודית ברונשטיין, בחיזוק של פנינה גור הוותיקה. הקבוצה יצאה למשחק ליגה קשה בבאר שבע. הבנות הצעירות שמשחקות בליגת העל ניצחו את הפועל באר שבע בתוצאה 3:1. אלישבע ויהודית ניצחו כל אחת משחק, והוסיפו עוד ניצחון במשחק הזוגות. ראוי לציין, כי הבנות הצעירות של המועדון הלודאי מובילות את נבחרת הקדטיות של ישראל.

נאחל המשך הצלחה לספורטאים הלודאים בכל הענפים.