Site icon מקומונט לוד

פתיחת עסק מהבית – מה חשוב לדעת

לאחר שנים רבות שעבדתם בתור שכירים או אולי הפעלתם עסק עצמאי, החלטתם שאתם רוצים להתפרנס מהבית ולעשות את כל העסקים שלכם משם. כעת, עליכם לדעת מהם הדברים החשובים ביותר בעת אתם מבצעים מהלך שכזה.

כאשר אתם שואלים את עצמכם איך לפתוח עסק מהבית, דעו שישנם המון כמוכם אשר ישמחו לעבוד באופן קבוע מבלי הצורך לצאת מהבית כלל, ואם לכם כבר יש רעיון מבוסס ואתם כבר יודעים בדיוק מה תעשו, אתם כבר צעד אחד קרובים יותר לחופש תעסוקתי.

בעת אתם נמצאים בהליכים של הקמת עסק, עליכם יהיה לפתוח תיק ברשויות המתאימות עבור העסק שלכם. אם אתם צופים הכנסות ברוטו של עד 8,000 שקלים בחודש, תוכלו לפתוח עוסק פטור ממע”מ.

במידה והעסק שלכם צפוי להכניס בין 8,000 ועד 25 אלף שקלים בחודש, תוכלו לבחור באפשרות של עוסק מורשה אשר תאפשר לכם להזדכות על המע”מ בהוצאות הקשורות לעסק.

ניהול חשבונות

פתיחת עסק חדש (קראו כאן) מצריכה מכם ניהול תקין ומסודר של ההכנסות וההוצאות שלכם, במיוחד כאשר מדובר על עסק ביתי. אם אתם לא מעוניינים לשלם לרואה חשבון אשר יוכל לעשות זאת עבורכם, תוכלו לדעת שישנם מגוון רחב מאוד של שירותים מקוונים לניהול החשבונות שלכם בקלות.

עובד מהבית. באדיבות pixabay.

מציאת לקוחות

בעקבות העובדה שאתם נמצאים בבית בזמן העבודה, נושא הפרסום וחיפוש הלקוחות הופך חשוב מאוד. רבים אשר הולכים בדרך זו בוחרים להשקיע בתקציב פרסום אינטרנטי, מה שמאפשר ללקוחות שלהם להגיע אליהם בקלות דרך שיחת טלפון או אימייל.

אם אין לכם את הכישורים והניסיון הנדרש כדי לשווק את עצמכם, עדיף יהיה לבחור בחברת פרסום מוצלחת אשר תעשה את העבודה על הצד הטוב ביותר עבורכם. זכרו ששיווק עצמי לרוב קשה הרבה יותר.

כוח רצון

אם אתם עובדים מהבית, אתם מוכרחים לתרגל ולעבוד על כוח הרצון שלכם, מכיוון שהקרבה לסלון ולחדר השינה לפעמים יכולים לגרום לכם לדחות משימות חשובות, מה שיוביל לתפקוד לקוי ואי מימוש הפוטנציאל הגלום בשעות העבודה שלכם.

נוכחות מקוונת

כדי שהלקוחות שלכם יוכלו למצוא אתכם בקלות גם בלי קמפיין פרסום ממומן, עליכם יהיה להשקיע בנוכחות האינטרנטית שלכם, בין אם מדובר באתר אינטרנט מושקע אשר יפרט על כל רבדיו של העסק שלכם או עמוד פייסבוק מלא בתוכן ותמונות מתאימות.

פתיחת עסק מהבית תעניק לכם את ההזדמנות ליהנות מחופש תעסוקתי אמתי, כך שסוף כל סוף אתם תהיו הבוס. האם אתם מוכנים למשימה?