Site icon מקומונט לוד

פתיחת שערים: לאחר שנה שבה היה סגור להופעות – היכל התרבות בלוד חוזר

שימי תבורי, שלומי קוריאט, ישראל קטורזה, שלום אסייג ועוד: כל אלו יופיעו בחודשים הקרובים בהיכל התרבות העירוני בלוד, שמתחיל לחזור לשגרה ומזמין את תושבי העיר היקרים ליהנות ממופעים מעולים, כאן ליד הבית ובצורה בטוחה בהתאם להנחיות משרד הבריאות – עם ה’תו הירוק’.

ההופעות יתבצעו כאמור עפ”י ההנחיות, בהן: הכניסה לאולם בהצגת ה’תו הירוק’ ותעודה מזהה. המופע מוגבל לעד 300 צופים בגילאי 16 ומעלה (כרגע, עד שגם הם יחוסנו נגד הנגיף). הכניסה לאולם תתבצע בזמנים לפי קבוצות בכדי למנוע התקהלות והישיבה בהיכל תהיה לפי קפסולות משפחתיות, עם מסכה.

מנהלת היכל התרבות, נעמי מיוחס, מסרה: “לאחר השבתה ארוכה בשל מגיפת הקורונה, היכל התרבות המחודש והמשודרג פותח שוב את שעריו ופועל על פי הנחיות משרד הבריאות והתו הירוק. צוות היכל התרבות החל בבניית מערך ההופעות בהתאם לנהלי הבריאות החדשים מה שמאפשר לתושבי העיר מחוסנים ומחלימים בעלי התו הירוק להגיע ליהנות ממופע בצורה בטוחה”.

עוד ציינה כי “עובדי היכל התרבות רוצים להודות ללקוחות הנאמנים שלמרות כל השינויים, הביטולים והדחיות ממשיכים פעם אחר פעם לתת אמון, לרכוש כרטיסים ולהגיע למופעים. האירועים לחודשיים הבאים יעלו בימים הקרובים והציבור מוזמן כבר עכשיו להיכנס לאתר ולשריין כרטיסים למופעים שכבר מפורסמים”.

עיריית לוד והעומד בראשה עו”ד יאיר רביבו, השקיעו רבות בשנים האחרונות בשיפוץ האולם כדי שיהיה חדיש, מודרני ועם כל התנאים הטובים ביותר לצפות במופעים ואף בימים אלו ממש ההיכל עובר שיפוץ חיצוני ויהיה מזמין אפילו יותר.

בתמונה: היכל התרבות המשופץ, יתחיל להתמלא בקרוב באמנים, זמרים ובקהל

ראש העיר לוד, עו”ד יאיר רביבו אמר כי “אני שמח ומתרגש לראות את היומן של היכל התרבות מתמלא באמנים וזמרים. בתקופה הקרובה יעלו על במת ההיכל מופעי סטנדאפ, הרצאות ומופעי זמר וממש בקרוב במקביל לפתיחת עולם התיאטרון בארץ יוחזרו גם ההצגות. פעלנו רבות בכדי לחסן את האוכלוסייה בעיר לוד והנה, בזכות כך, עפ”י ה’תו הירוק’ ניתן לחזור לשגרת חיים, לפתוח את מוסדות החינוך, מסעדות, תרבות ועוד”.

ראש העיר הוסיף כי הוא מקווה שהציבור ישמור על ההנחיות ובכך נוכל להמשיך בחיינו ולא לחזור לאחור – לסגרים, בידודים וללא פעילויות.

“אני קורא לכל תושב ותושבת שטרם התחסנו – גשו לתת כתף ולקבל את החיסון נגד הווירוס המסוכן, אנו עושים כל מאמץ להעניק איכות חיים לתושבים – אך זקוקים לשיתוף הפעולה שלכם ובתקווה כי בע”ה נמשיך לפתוח את הכל ולחזור לשגרה בריאה ושמחה”.