Site icon מקומונט לוד

פתרונות צילום וטיפול בצנרת באמצעות מצלמות מתקדמות

קרדיט: pexels.com

בחברת אבי שלצר בע”מ, אנו מתמחים בצילום צנרת באמצעות מצלמת ביוב 360 מתקדמת. הציוד המשוכלל שלנו כולל רובוטים קטנים וממוחשבים עם מצלמות 360 שיכולים לנוע בחופשיות בתוך צנרות באורך של עד מאות מטרים ואפילו יותר. הרובוטים משדרים תמונה פנורמית מלאה ללא אזורים עיוורים, ומצוידים במערכת מיקום מדויק ביותר לזיהוי מקום הליקויים. בצילום הצנרת הזה, אנו מסוגלים לגלות כל סוג של בעיה – החל מסתימות ונזילות ועד לשקיעות קרקע, חורים, בלאי הצינור וכל פגם אחר שעלול לגרום לנזקים עתידיים.

איתור ליקויים במערכות ביוב ומים

אחד השירותים החשובים והמובילים שלנו הוא איתור ליקויים שונים ובעיות במערכות ביוב ומים. באמצעות טכנולוגיית צילום קווי ביוב המקצועית והמתקדמת עם מצלמות הביוב 360, אנו מבצעים סקר מלא, מקיף ויסודי של המערכת על כל חלקיה, ומצליחים לזהות כל ליקוי או פגם אפשרי בצורה מדויקת. היכולת המיוחדת שלנו לצפות בווידאו באיכות גבוהה ובתמונה פנורמית ללא אזורים עיוורים, ולדעת במדויק את מיקום הבעיה בצנרת, מאפשרת לנו לתת פתרונות יעילים וממוקדים לכל סוג של ליקויי מזיק.

תיקון וחידוש צנרת ללא חפירה

לאחר איתור מדויק של כל הליקויים בצנרת, אנו ממשיכים לשלב הבא – תיקון וחידוש של התשתית ללא כל צורך בחפירה. כאן, הטכנולוגיה המשוכללת והמתקדמת ביותר באה לידי ביטוי. באמצעות אותם הרובוטים המצויידים במצלמות 360 ובמערכת מיקום מדויקת, אנו מחדירים לתוך הצינור חומרי תיקון כגון דבקים אפוקסיים מיוחדים, צמנט רב-עוצמה ייעודי לביוב, ובדים משולבים לחיזוק הצינור. החומרים מיושמים בצורה ממוקדת וחכמה בנקודות הליקוי, ומאפשרים תיקון מהיר ומוצלח של כל הבעיות ללא צורך כלל בחפירה כלשהי. יתרונות של השיטה הזו הם רבים:

איתור ליקויים במערכות ניקוז גשמים

שירות חשוב נוסף שאנו מציעים הוא איתור ליקויים ומפגעים במערכות ניקוז מי גשמים בבתים פרטיים ובניינים משותפים. מדובר במערכות חיוניות שנועדו להפנות את מי הגשמים בצורה יעילה ולמנוע הצפות והיווצרות שלוליות בחלל הפנימי. באמצעות הטכנולוגיה המתקדמת שלנו, הכוללת צילום צנרת עם מצלמות ה-360, אנו סורקים ובודקים באופן יסודי את כל קווי הניקוז ומצליחים לזהות כל נקודת חסימה, נזילה או פגם שעלול לפגוע בתפקוד התקין והחיוני של מערכת ניקוז זו. עם יותר מ-20 שנות ניסיון חברת אבי שלצר בע”מ הינה תמיד לרשותכם בכל הנוגע לאיתור וטיפול בעיות הצנרת. על תהססו ליצור קשר עמנו עוד היום.