Site icon מקומונט לוד

צביקה פוקס: “האיחוד בגני אביב כבר לא יקרה – תומך בראש העיר וברשימת הליכוד למועצה”

ממשיך סחף התומכים ברביבו לראשות וברשימת מחל-הליכוד למועצה. אחרי ההודעה על פרישתו מהמירוץ של פעיל השכונות אלירן לוי בסוף השבוע והעברת כוחו לרשימת ראש העיר, גם צביקה פוקס הבלוגר המרכזי של גני אביב מודיע על תמיכה גורפת בראש העיר יאיר רביבו, גם לראשות וגם לרשימת הליכוד למועצת העיר.

צביקה פוקס, בן 42, דור שלישי בלוד, סבו מבעלי קולנוע החמישה האגדי וממתיישבי לוד עוד בזמן המנדט ואביו מייסד רשת קונדיטוריה פוקס האגדית שפעלה שנים רבות בלוד ושימשה מקום מפגש קבוע לוותיקי העיר, הודיע על תמיכתו הפומבית בראש העיר יאיר רביבו.

צביקה פוקס. צילום: פרטי

בפוסט שפירסם ברשת החברתית כתב: “אחרי התלבטויות ואחרי שעדיין הייתי בתקווה שהמתמודדים בגני אביב יתאחדו לרשימה אחת גדולה (לפחות חלקם) הבנתי שזה כבר לא יקרה. ניסיתי להיות נייטרלי ומאזן בין הכוחות אבל החלטתי בסופו של דבר למי אתן את הקול שלי למועצה. רוב המתמודדים בקבוצה חברים שלי ואני כולי תקווה שיצליחו כולם להיבחר כי מגיע לכל אחד ואחד מהקבוצה כאן שמתמודד להיכנס ולהשפיע אבל החלטתי שאני אתמוך ואחזק את יאיר רביבו גם במועצה וזאת כדי שיהיה לו יותר קל להשפיע ולקדם את העיר ואת השכונה (גני אביב, א.ב).”

>>רוצים להישאר מעודכנים? הצטרפו לדף הפייסבוק של מקומונט לוד<<

רביבו פתח את מטה הבחירות שלו לפני קצת פחות מחודש ובמטה הבחירות שלו הודיעו כי הקמפיין יתחיל באופן רשמי בסוף חודש אוגוסט. רביבו זוכה לאהדה עצומה בעיר, יש אומרים הגדולה ביותר בתולדות לוד, ואין ספק – התוצאות מדברות בעד עצמן.
“אני משתדל לתמרן בין ניהול העיר לקמפיין הבחירות, אבל לאורך כל הדרך אני מרגיש את הצורך העז של התושבים להצטרף ולהיות מעורבים. בסוף השבוע האחרון פרסמנו דף נחיתה אינטרנטי כדי להציע לתושבי העיר להשתלב בפעילות המטה במגוון תחומים ואפשרויות. עברו רק 72 שעות ויש כבר למעלה מ- 3000 בקשות של תושבים להצטרף, לסייע ולהשפיע. אני ממש מעריך את צביקה פוקס ושמחתי לראות את הודעת התמיכה שלו בי וברשימת הליכוד. זה מחמם את הלב ומעניק לכולנו כוחות גדולים להמשיך את העשייה הזו למען העיר לוד ותושביה.” אמר רביבו.
“אני שם דגש גדול במיוחד על ההצבעה בשני פתקים, מאחר וחשוב להבהיר לתושבים שמאחורי כל ראש עיר חייבת לעמוד נבחרת שמחוייבת לתושבים ולעשייה נטו, ולנבחרת הליכוד בראשותי יש את כל הכלים להמשיך את מומנטום העשייה בעיר.
תנו לי 5 דקות מזמנכם בקלפי ונמשיך לתת לכם עוד 5 שנים בלתי נשכחות. רביבו לראשות העיר, הליכוד למועצה.” סיכם ראש העיר.