Site icon מקומונט לוד

ציוד כיבוי אש – כל מה שצריך לעסק

Fire safety system, home emergency evacuation. Smoke detector and small house on blueprint drawing background. Domestic fire protection. 3d illustration

ציוד כיבוי אש – כל מה שצריך לעסק

דליקה או שריפה מהוות סיכון רציני מאוד בכל מבנה באשר הוא וכמובן גם בבתי עסק. בכדי לקבל  רישיון לעסק על בית העסק לבחור ציוד כיבוי אש התואם לגודל העסק, אופי הפעילות של העסק והמבנה שבו ממוקם העסק. חשוב מאוד לזכור כי מדובר על ציוד חשוב ונחוץ מאוד בבתי עסק שכן, הוא יכול במקרה של שריפה למזער את הנזק למבנה ולציוד בו ולהציל חיי אדם. בכדי לקבל אישור כיבוי אש לבית עסק כזה או אחר, יש צורך לעמוד בתקנות שונות לרבות רכישת ציוד כיבוי אש לבית העסק.

ציוד כיבוי אש לעסק- מה חובה?

ככל שבית העסק הוא גדול יותר וככל שהפעילות ידועה כפעילות שיש בה סיכון גבוה להתפרצות שריפות או דלקות, כך גוברת הדרישה לגבי מגוון רחב של ציוד כיבוי אש. העסק חייב לעמוד בתקנים הרלוונטיים הנוגעים לתחום כיבוי אש ולהתקין ציוד מתאים, במיקום המתאים בבית העסק. הציוד הרלוונטי לכל בית עסק בתחום כיבוי אש הוא: ארון כיבוי אש שכולל זרנוק כיבוי אש וגלגלון, ברז שריפה וכמובן מטפים. אם מדובר על בית עסק גדול שעוסק בפעילות שיש בה סיכון גבוה יותר להתפתחות דליקות ושריפות, חשוב לבחור גם במערכות לגילוי עשן, ספרינקלרים. כמובן שהציוד חייב להיות בעל תו תקן וכן, חשוב לרכוש ציוד שקל לתפעל אותו על מנת שבעת הצורך יהיה אפשר להשתמש בו בצורה מהירה, קלה ונוחה ולמנוע מצב קטסטרופלי.

היכן ניתן למצוא ציוד כיבוי אש?

אם אתם צריכים לצייד את בית העסק שלכם בציוד כיבוי אש איכותי, עליכם לפנות לחברה אמינה אשר ידוע כי היא מספקת ציוד כיבוי אש מגוון ואיכותי. חשוב שהחברה תציע לכם את כל הציוד הנדרש בהתאם לכל התקנים וכמובן, להתקין אותו בצורה מקצועית, בהתאם לדרישות הבטיחות. על החברה לוודא כי לכל הציוד יש אישור תואם ממכון התקנים כמו כן, חשוב מאוד לוודא שרשות הכבאות בישראל מאשרת את הציוד המדובר. כמו כן, חשוב מאוד לוודא שהטכנאים שמתקינים את הציוד עברו הכשרה מתאימה ויש להם אסמכה מטעם הגופים הרלוונטיים. אין ספק שאסור להתפשר על החברה שממנה תרכשו את הציוד שכן, מדובר על ציוד חשוב מאוד.