Site icon מקומונט לוד

ציוד למאפיות – כל מה שצריך לדעת

פתיחת מאפייה דורשת ציוד מקצועי ספציפי. את רשימת הציוד נרכיב בהתאם לאופי של המקום. על כן, עליכם להגדיר תחילה את סוג המאפייה, אופי הפעילות, היקף הייצור, התקציב והתנאים בשטח. הגדרה מדויקת ככל האפשר חיונית לניצול נכון של התקציב וחיסכון בהוצאות. אם אנכם בטוחים איזה ציוד דרוש לכם או כיצד מאבזרים נכון חדרי תפיחה כדאי להתייעץ עם בעלי מקצוע. הציוד הנכון יבטיח סביבת עבודה נוחה יותר, ייצור מהיר וניצול מרבי של המשאבים. 

ציוד בסיסי למאפיות

רשימת ציוד למאפיות כוללת מכונת לישה, נפת קמח, מחלק ומעצב בצק, תא תפיחה ותנור אפייה. במידה והמאפייה שלכם מייצרת כמויות גדולות תתבקשו להגדיל את התפוקה של המכונות. כך למשל, במקום תא תפיחה תתקינו לדר תפיחה עם מערכת של חברת חשמל E להתפחה מהירה ומוצלחת. ציוד מקצועי הוא המפתח לייצור מהיר של מאפים טריים. אם תדעו לתזמן נכון את יציאת המאפים מהתנור המאפייה תתמלא בריח נפלא ובלקוחות נלהבים. 

איזה ציוד למאפיות כדאי לרכוש?

קיימים מספר יצרנים מובילים בתחום האפייה כאשר לכל אחד תחום התמחות משלו. על מנת לבחור במותג הטוב ביותר בכל תחום כדאי להתייעץ עם אנשי מקצוע בעלי ניסיון. לפני כל קנייה חשוב לשאול גם מה כוללת האחריות על המוצר ואלו תיקונים צפויים. בצעו השוואת מחירים חכמה ואל תשכחו לנהל נכון את התקציב. 

ציוד לקונדטוריה יד שנייה

כמו בתחומים רבים אחרים גם כאן קיימת אפשרות לרכישת ציוד יד שנייה. המחירים יהיו זולים יותר ככל שהציוד יותר ישן. העסקה כדאית כאשר הציוד במצב תקין והמחיר אטרקטיבי. כדאי לתת עדיפות לרכישת ציוד יד שנייה שנמצא עדיין תחת אחריות של היצרן. 

איזה ציוד דרוש לפתיחת מאפייה שכונתית?

מאפיות רחוב קטנות זקוקות לציוד אפייה שמאפשר ייצור מהיר של מאפים רבים. על מיכל אחסון הקמח להכיל 2 טון קמח לפחות. מכונת מים קרים וקרח תספק מים להכנת הבצק. מכונת הלישה מתבקשת ללוש כ-50 עד 300 קילו בצק. חדרי תפיחה דואגים לנפח את הבצקים במידה הנכונה. מכונה לחלוקת בצק ועיצוב תבטיח מראה אחיד ומעורר תיאבון. למידע נוסף היכנסו לאתר שלנו >> https://www.e-electric.co.il/