Site icon מקומונט לוד

ציוני הבגרות בישראל לשנת 2019 חושפים: תלמידי לוד בצמרת החינוך של המדינה

פרויקט מיוחד של אתר YNET, בשיתוף התנועה לחופש המידע, חשף את הציונים של שנת 2019 לפי יישוב ובית ספר, וניתן היה להשוות את הממוצע בין הערים ברחבי הארץ.

בבדיקה שנערכה, העיר לוד נמצאת בצמרת בתוצאות וההישגים הגבוהים של ציוני הבגרויות. כך למשל, ב-5 יחידות במתמטיקה, לוד העפילה לממוצע גבוה מהארצי שעמד על 81.73%, כאשר הציון הממוצע בלוד הוא 88.32% (עלייה משנת 2018 בה היה הממוצע 85.67%). לוד זכתה במקום ה-13, בארצי.

מהמידע שנחשף, בנוסף למקצוע המתמטיקה, גם ב-5 יחידות האנגלית, כאשר הממוצע הארצי עמד על 87.62%, העיר לוד טיפסה והגיעה לממוצע של 89.85% (עלייה משנה קודמת).

השקעה טובה מניבה תוצאות טובות. בתמונה הרביעייה המובילה את החינוך בלוד, מימין יוסי הרוש, שלום עזרן, יאיר רביבו, ואהרון אטיאס. תמונה: דוברות עיריית לוד

מ”מ מקום ראש העיר ומחזיק תיק החינוך, יוסי הרוש אמר לאור ההישגים כי “הכל נעשה בזכות השקעה שלנו 24 שעות ביממה – הן בתלמידים ובמורים, הן במנהלים וכל בצוות ההוראה, עם מעקב צמוד ויד על הדופק היכן לשפר, עם חתירה לציונים גבוהים וטובים יותר, עם תעודת בגרות איכותית. רשמנו לעצמנו מטרה וזאת השאיפה”.

מנהל אגף החינוך בעיריית לוד, שלום עזרן: “הזורעים בדמעה ברינה יקצרו. העמל של התלמידים והצוות החינוכי נושא פרי. ההשקעה הרבה בכל ימות השנה בלימודים – היא התוצאה של תעודות הבגרות הטובות האלה והציונים שמפארים את שמה של העיר לוד”.

ראש העיר לוד, עו”ד יאיר רביבו: “זאת לא השנה הראשונה בה תלמידי העיר לוד נמצאים בראש רשימת ההישגים בבגרויות ועוקפים ערים אחרות. סוד ההצלחה טמון בהשקעה בכל תלמיד בלוד. ברכותיי לתלמידים היקרים על הישגיהם, למנהלים, למנהלות ולכל הצוותים החינוכיים על עשייה חינוכית נפלאה הראויה להוקרה והערכה. הישגי הבגרויות בלוד לאורך השנים, מגדירים את השליחות, הייעוד והאתגר של החינוך בלוד והחדרת מוטיבציה גבוהה לתלמידים. יישר כח ואיחולי המשך הצלחה”.