Site icon מקומונט לוד

צימרים לזוגות

בת הזוג חוגגת יום הולדת ואתם מעוניינים להפתיע אותה? צימר מפנק הוא הפתרון הטוב ביותר עבורכם. במקום לשבור את הכיס ולשלם אלפי שקלים ללילה על מלונות מוזנחים, מלוכלכים וצפופים, תוכלו ליהנות משילוב של טבע, נוף, אוכל טוב ופינוק באחד מאלפי הצימרים הפרוסים לאורכה של ארצנו הקטנטונת.

היכן ניתן למצוא צימרים יוקרתיים?

למרבה המזל, זוגות אשר מעוניינים לשכור צימר מפנק נהנים מאלפי אלטרנטיבות ממטולה ועד אילת. ישנם צימרים בקיבוצים, במושבים, ואף בכפרים ועיירות מרוחקים, שבהם תוכלו ליהנות מהשקט או לצפות בשמים זרועי הכוכבים.

אנו ממליצים לכם לשלב את השהות בצימר עם טיול בטבע. לכן, אם אתם חובבי ים, מומלץ במיוחד להזמין חופשה בצימר לאורך מישור החוף, באילת או בים המלח. מנגד, אם נופים ירוקים הם מה שמרחיב את לבכם, תוכלו לשכור צימר בגליל או בגולן. אם אתם חובבי טיולים במדבר, תוכלו ליהנות משלל הצימרים שמציע לכם הנגב.

איך להפתיע את בת/בן זוג ביומולדת?

כולנו מייחסים משמעות רבה ליום ההולדת שלנו. לכן, הקושי במציאת מתנה ייחודית ומפתיעה ליום ההולדת של בן או בת הזוג מהווה מקור ללא מעט קשיים זוגיים. אחד הפתרונות היצירתיים להפתעה עבור בן או בת הזוג לכבוד יום ההולדת הוא חופשה מפנקת.

אחד ההיבטים החיוביים היחידים של תקופת הקורונה הוא העובדה שישראלים רבים גילו מחדש את עולם החופשות בארץ. חוסר הוודאות שאפף את ההזמנה של כל טיסה גרמה לישראלים רבים לוותר על חופשות בחוץ לארץ וליהנות מחופשות מפנקות בארצנו המופלאה.

תמונה: canva

למרבה הצער, מרבית בעלי המלונות ניצלו את מצוקתם של הישראלים, והעלו את מחירי החדרים באופן לא מוצדק. כך, ישראלים רבים שילמו אלפי שקלים ללילה עבור חופשה בחדרי מלון מלוכלכים, מעובשים, צפופים וישנים, עם מיטות מרופטות ולא נוחות וחדרי אמבטיה שלא זכו לשיפוץ מזה עשורים.

יחד עם זאת, אתם לא מוכרחים לשלם אלפי שקלים ללילה כדי ליהנות מחופשה עם בני הזוג שלכם. למרבה המזל, במדינת ישראל ישנם אינספור צימרים יוקרתיים לזוגות שמספקים חוויית אירוח מושלמת.

חופשה בצימר היא רומנטית במיוחד – הנופים הפסטורליים שנגלים מהחלון, ארוחות הבוקר המפנקות שהוכנו במיוחד בשבילכם, תחושת הפרטיות והבידוד, כל אלה ועוד הופכים את החופשה בצימר לבילוי המועדף על זוגות רבים.

בנוסף, צימרים רבים מציעים שירותים שגם המלונות היוקרתיים ביותר בישראל לא היו חולמים להציע לאורחיהם. לדוגמה, צימרים רבים כוללים ג’קוזי מפנק ואף בריכה פרטית, שיהפכו את החופשה שלכם לאינטימית הרבה יותר.

לבסוף, בניגוד למלונות שממוקמים בערים הומות אדם, צימרים ממוקמים בדרך כלל באזורים שקטים וכפריים הקרובים לאתרי טבע. כך, לאחר ארוחת הבוקר המפנקת, תוכלו ליהנות מטיול רגלי בטבע עם בני הזוג שלכם.