Site icon מקומונט לוד

צפו בהתכתבויות המזעזעות | עבריין מין מפוקח נתפס בלוד כשהוא מפר את תנאי השחרור

אזהרה: תוכן מיני טקסטואלי העלול להחשב פוגעני בהמשך הכתבה. יש להפעיל שיקול דעת.

שוטרי סיור שהיו בפעילות שגרתית בלוד, הבחינו בצעיר הרוכב על אופניים חשמליים ללא קסדה ופנו אליו. בתגובה ניסה הצעיר להימלט מהמקום ועוכב ע”י השוטרים לאחר שהעלה את חשדם.

בבדיקת הצעיר התברר כי הינו מפוקח מין המשוחרר בתנאים מגבילים ביניהם איסור על החזקת טלפון סלולרי חכם ואיסור על יצירת קשר עם קטינות. בחיפוש שנערך בחפציו נמצא בתיקו טלפון סלולרי חכם. השוטרים הודיעו לצעיר כי הוא מעוכב לחקירה בתחנה ובתגובה החל להתפרע ולהתנגד תוך שהוא דוחף ומכה את השוטרים בניסיון להימלט. לאחר מאבק קצר הצליחו השוטרים לאזוק אותו ועצרו אותו לחקירה.

בחקירתו בתחנת לוד התברר כי החשוד ניהל התכתבויות עם מספר קטינות בעשרות בקבוצות וואטסאפ המיועדות לקטינים, בהן הוא פונה אל הקטינות ומציע להן הצעות מיניות וכן הצעות להיפגש עימו. באחד המקרים הוא שלח תמונות של איבר מינו לקטינה בת 12.

כמו כן, התברר כי החשוד ניהל חשבונות פעילים במספר רב של רשתות חברתיות כגון: טיק טוק, פייסבוק ואינסטגרם תוך שימוש בפרופיל פקטיבי ודרכו יצר קשר עם עשרות קטינות. בבדיקת מכשירו הסלולרי נמצאו עשרות סרטונים בעלי תכנים פורנוגרפיים.

מעצרו של החשוד, תושב לוד בן 24, הוארך בבית המשפט עד לתאריך 2.9.21 ועם סיומה של החקירה, בכוונת הפרקליטות להגיש כנגדו בימים הקרובים כתב אישום חמור בגין עבירות מין, הפרת תנאי הפיקוח ותקיפת שוטר בעת מילוי תפקידו.

ההודעות במכשיר הטלפון של החשוד: