Site icon מקומונט לוד

קבוצת “זבולון המר” אלופת  ליגת מאמאנט לוד לשנת 2017

משחק הגמר אשר הכריע בסופו של דבר, מי אלופת לוד התנהל בצורה ספורטיבית וחברית. השחקניות הפגינו משחק טוב והוגן, אשר הסתיים בתוצאה 2:0 לטובת זבולון המר

בשבוע שעבר התייצבו 60 שחקניות ליגת מאמאנט לוד לציון אירוע הגמר של עונת 2017. האירוע התקיים באולם הספורט הממוזג בגני-אביב. השחקניות הגיעו יחד עם בני המשפחה ושלטי עידוד גדולים. כל האולם היה כמרקחה. יו”ר מאמאנט לוד, איילת אדרי, עמלה משעות הצהריים על סידור האולם ושולחנות המתנות והגביעים בעזרתה האדיבה של ניבין. הילדים התרוצצו מקצה לקצה לטעום מכל הכיבוד שהוצע בכניסה לאולם, אחוזי התרגשות, לקראת משחק הגמר.

טקס הפתיחה היה מרשים ושונה ממשחקי הליגה הרגילים. השתתפו בו 4 השופטות שהגיעו לשפוט במשחק, הרשמים הצעירים (כולם ילדי שחקניות הליגה) וכמובן שתי הקבוצות שעלו לגמר ומאמנותיהן, בליווי דגלי בתי הספר: הראל וזבולון המר. כולם עמדו בשורה באמצע המגרש לשירת התקווה ומיד לאחר מכן, החל משחק הגמר אשר הכריע בסופו של דבר, מי אלופת לוד. המשחק התנהל בצורה ספורטיבית וחברית. השחקניות הפגינו משחק טוב והוגן, אשר הסתיים בתוצאה 2:0 לטובת זבולון המר. יש לציין, כי הקבוצה זכתה בכל המשחקים לאורך כל העונה כולה ללא כל הפסד! תוצאת המשחק, מיקמה את קבוצת הראל א’ במקום השני והמכובד ובמשחק חצי הגמר, כבר נקבע מיקומה של קבוצת גני אביב, במקום השלישי.

לאחר סיום המשחק, התאספו השחקניות הנרגשות על הפרקט לטקס חלוקת הפרסים והתעודות.

בגמר ליגת מאמאנט בלוד. צילום באדיבות דוברות עיריית לוד

את הטקס פתח מאיר אליהו, מנהל אגף הספורט בעירייה, אשר בירך את השחקניות על ההישגים וההצלחות של כל אחת ואחת באימונים ובמשחקים. אחריו עלה לברך ראש העיר, עוד” יאיר רביבו, אשר הוסיף ברכות ואיחולים לכל שחקניות מאמאנט בלוד, לאגף הספורט ולמחזיק תיק הספורט, חבר המועצה אריה לוי. מלבד גביעים למקומות השני והשלישי וצלחת האליפות למקום הראשון, חולקו תעודות ומגני הוקרה למאמנים, שופטת, רשמים, קפטניות, שחקניות מצטיינות והקבוצה שזכתה במירב הכרטיסים הירוקים ( כרטיסים חיוביים) במהלך העונה. כמו כן, כל שחקנית קיבלה תיק וגופיית אימון מתנת מבריקל הפלא.

כולן יצאו מרוצות מן האירוע, כאשר שתי קבוצות התכוננו כבר לאתגר הבא שעמד בפניהן יומיים לאחר מכן. קבוצת זבולון המר, עלתה להתמודד באירוע אלופת האלופות מול האלופות מערים אחרות בטורניר ארצי שהתקיים בקיבוץ רמת הכובש. קבוצת הרמב”ם עלתה להתמודד בטורניר אלופת האלופות לקבוצות מעורבות, אשר התקיים בכפר סבא. שתי הקבוצות שיחקו כמיטב יכולתן, אך לא הצליחו להעפיל לגמר. נאחל לכולן להתחזק בפגרה ולהגיע לעונה הבאה בכוחות מחודשים עם הפנים לאלופת האלופות 2018, שם יפגינו האמהות ביצועים חדשים ומרשימים, שיובילו בע”ה למקומות גבוהים. כולן מוזמנות להירשם לעונת2017-18 למאמאנט לוד, כי כל אמא יכולה!