Site icon מקומונט לוד

קבוצת עיריית לוד זכתה בטורניר “מיני מונדיאל”

העיר לוד ממשיכה לחדש ימיה כקדם ולהחזיר עטרה ליושנה. השבוע חידשה עיריית לוד את טורניר מועדון אורי המסורתי שהתקיים בעבר מדי שנה לזכרו של סמר אורי מרציאנו הי”ד.

הטורניר שכונה “מיני מונדיאל”, משך אליו מדי יום מאות צופים מהעיר לוד ואף מחוצה לה והיווה את אחד מאירועי השיא של הספורט בעיר.

ברבות השנים, פסקה הפעילות במועדון והשטח יועד להקמת בנייני מגורים. אולם ראש העיר, עו”ד יאיר רביבו, הבין כי במציאות הבירוקרטית בישראל הקמת פרויקט בינוי אורכת זמן רב,  לפיכך החליט לשקם מחדש את המגרש ולחדש את הטורניר המסורתי.

גביע המקום הראשון לקבוצת עיריית לוד. צילום באדיבות דוברות עיריית לוד

לערב פתיחת הטורניר המחודש הגיעו תושבי השכונות, הורים, ילדים ובני נוער, גם עגלות מוכרי המלבי והתורמוס היו שם, 6 קבוצות ועשרות שחקנים לבושים מדי ספורט צבעוניים באווירה חגיגית וספורטיבית. בין המשתתפים גם שחקני עבר מפוארים כמו יעקב הילל, ישראל בן ממס ועוד, אשר גם הפעם הוכיחו שעדיין לא נס ליחם. בקבוצות המשתתפות קבוצת השכונות, רכבת ישראל, עיריית לוד, משטרת לוד, שכונת הרכבת, וכיבוי אש לוד.

במהלך ההפסקה במשחקים, נפרדה לוד ממפקד תחנת לוד היוצא, נצ”מ יגאל עזרא, בטקס שהתקיים במעמד ראש העיר עו”ד יאיר רביבו, ומפקד המרחב תת-ניצב מוטי אדרעי.

בתום טורניר מותח על טהרת ההגינות בספורט, זכתה קבוצת עיריית לוד באליפות הטורניר ובגביע המקום הראשון. אחד המשחקים שעורר עניין רב, היה בין קבוצת עיריית לוד למשטרת לוד שהסתיים בתוצאה 4:1 לטובת העירייה, כאשר את השער האחרון הבקיע ראש העיר יאיר רביבו לרשתו של מפקד תחנת לוד נצ”מ יגאל עזרא.

יאיר רביבו ליגאל עזרא – חבר ודמות מופת נערצת, מגן ותעודת הוקרה למפקד התחנה היוצא. צילום באדיבות דוברות עיריית לוד

“שמחתי היום לחדש את טורניר אורי המסורתי, עוד סמל של נוסטלגיה שמעלה זיכרונות נעימים, עם שחקני העבר שהיו מושא להערצה בשנות ה-80 וה-90” אמר ראש העיר, “במעמד זה נפרדנו ממפקד משטרת לוד, נצ”מ יגאל עזרא, חבר יקר ודמות מופת נערצת שהיה שותף לקיום הטורניר בשיתוף ועד השכונות והעירייה”. ראש העיר מסר את תודתו לחבר המועצה אריה לוי, הממונה על הספורט, ולכל הגורמים שסייעו בארגון המוצלח של הטורניר, בהם מנהל אגף הספורט מאיר אליהו וצוות האגף בהם מאור חמרה שאף שימש ככרוז במהלך משחקי הטורניר, שבו כהן, רחל גז, ומשטרת לוד. תודה מיוחדת מסר ראש העיר לבני משפחתו של אורי מרציאנו שכיבדו את האירוע בנוכחותם, וכן לנציגי השכונות שהיו שותפים מלאים ליוזמה, אלירן לוי ושימי אדזיאשוילי.

“היום השכונות קיבלו אור, תרתי משמע” אמרו שימי ואלירן ומסרו אף הם את תודתם לכל הגורמים שלקחו חלק בקידום הטורניר הנפלא.

חגיגה ספורטיבית צבעונית ומרתקת. צילום באדיבות דוברות עייריית לוד