Site icon מקומונט לוד

קוטל יתושים מומלץ או שיותר נכון להגיד קוטל יתושות

מה בעצם אפשר לומר על הדברה נגד יתושים? כפי שהרבה אנשים טועים וחושבים שהם נעקצים ע”י ייתושים. אבל, אנחנו נשמח לגלות לכם שאתם נעקצים ע”י הייתושית ( נקבות). ייתושים לא יכולים לעקוץ אתכם מאחר ואין להם את הצינור שבאמצעותו היתושה מוצצת לכם את הדם.

הייתושה היא זו שעוקצת אתכם לא בכדי. יש לה מטרה ברורה! היא צריכה לעקוץ אתכם על מנת ליצור חלבונים ובזכות החלבונים לייצר ביצים. את החלבונים הייתושה משיגה באמצעות מציצת הדם שלנו שהינו עתיר בחלבונים. היתושות נמצאות בעיקר במקומות עתירי מים מאחר ובמאגרי המים היא יכולה להטיל את הביצים שלה.

בנוסף לשימוש בקוטל היתושים, אנו ממליצים לכם שלא להשאיר בביתכם מאגרי מים אפילו קטנים.

הייתושה בעצם עוקצת אותנו וגורמת לנקב זעיר איזור העקיצה ובזכות הנקב מוצצת את הדם שלנו. בזמן המציצה של הדם שלנו , היא מפרישה חומר שמכיל בתוכו חלבון. אותו חלבון שהיתושה מפרישה  גורם לנו לתגובה אלרגית שלרב מתבטאה בנפחיות ואדמומיות מקומית אשר גורמים לגירוד.

במקרים חריגים העקיצה אף עלולה לגרום לתגובה אלרגית כגון נפיחות יתר שיכולה להשתרע על כמה סנטמטרים באיזור העקיצה

כדאי להימנע מהעקיצות כמובן המטרידות ואנחנו ממליצים לכם להשתמש בקוטל יתושים מוסקיטו שהינו קוטל יתושים מומלץ וחזק.

הייחודיות והסוד של הקוטל ייתושים, הוא בשנאי החזק והגדול שלו.השנאי מיוצר באיטליה ויש לו פטנט קטילה חזק מאוד.  יחסית לקוטלי היתושים הקיימים בשוק, השנאי האיטלקי הוא שנאי יצוק המסוגל לקטול המון סוגים של חרקים מעופפים ולא רק ייתושים.

תמונה: pexels

קוטל הייתושים מסוגל לקטול זבובים, פרפרים, עש לילה ועוד.

בשוק קיימים גדלים שונים של קוטלי יתושים אבל זכרו הגודל של קוטל הייתושים לא קובע, מה שקובע זה עוצמת השנאי. הרי מה שקוטל את הייתוש הוא השנאי ולא המנורות.

אז בהקשר להדברה אנחנו ממליצים לכם לקנות קוטל ייתושים שמתאים לכם ע”פ הצרכים שלכם שכן הקטלנים הגדולים עלולים להיות חלשים יותר מבחינת העוצמה ואולם מפיצים אור גדול יותר שלפעמים עלול להוות מטרד.

קוטל היתושים גדול מתאים בעיקר לאולמות אירועים, קצביות, גינות, מסעדות ומקומות שיש בהם אור חזק ופחות לבית שכן האור של קוטל יתושים גדול עלול להפריע.

 

המאמר בחסות חדשות bignews