Site icon מקומונט לוד

קידום אורגני בגוגל – צעד חכם לשיווק נכון

כשאתם שומעים את רצף המילים קידום אורגני בגוגל על מה אתם חושבים? לא כולם יודעים מה צמד המילים קידום אורגני מייצג, אבל עיקר מה שצמד מילים אלו מייצג הוא שיווק חכם עבור תנועה טבעית ואורגנית לאתר שלכם, או לדף הנחיתה שלכם. בין אם אתם מעניקים שירות כלשהו בכל תחום, ובין אם אתם מוכרים מוצרים בתחומים שונים תוכלו \’לשחק\’ עם הקידום האורגני כך שיבוא לקראתכם וירים את המותג שלכם לתוצאות החיפוש הראשונות בגוגל.

כמובן, שכדאי לדעת שמדובר בתהליך שלא קורה ביממה אחת, או אפילו לא בשתיים. אלא בתהליך ארוך טווח, של מספר חודשים, שיגרום לכך שגם התוצאות יהיו איכותיות ויחזיקו מעמד.

למה קידום אורגני בגוגל הוא החבר הכי טוב שלכם

בעולם הקידום ישנם שני סוגים של קידומים. הקידום הממומן, והקידום האורגני. לקידום הממומן לא מעט יתרונות. ביניהם, שליטה על התקציב, מילות חיפוש מדויקות, פילוח המודעות לקהל יעד ועוד. אחד החסרונות הבולטים בקידום הממומן הוא שכאשר מסיימים אותו, התוצאות נעלמות.

כשאתם מבצעים קידום אורגני בגוגל לא סתם לתוצאות לוקח זמן להופיע, קידום אורגני הוא עבודה מאד מדוקדקת עם מחקר מילות מפתח מדויק שנועד להרים את האתר שלכם באופן טבעי דרך תנועה אורגנית וזאת על מנת שתופיעו בתוצאות הראשונות בעמוד הראשון. כך שהתוצאות יכולות להופיע לאחר שלושה חודשים, ולאחר גם חמישה חודשים. אבל ברגע שהן מופיעות, לא קל להוריד אותן משם. זה מצריך תחזוק, אך התוצאות לא \’יעופו\’ ממנוע החיפוש כל כך בקלות.

קידום אורגני בגוגל – איך גורמים לתוכן לעבוד בשבילנו?

אם יש לכם אתר ללא בלוג בתוכו וללא תוכן, רוב הסיכויים שיהיה לכם קשה מאד לקדם אותו בגוגל, גם אם שמתם בו תוספים שאמורים לסייע לכם. קידום אורגני בגוגל מתבסס על תוכן איכותי, במבנה מסוים, מול מילות מפתח מדויקות עליהן נעשה מחקר מקצועי וכאשר גם בבקאופיס של האתר ישנן פעולות שצריך לעשות על מנת שהאתר יהיה מאונדקס כמו שצריך.

תמונה: freepik

ככלל, קידום אורגני בגוגל מומלץ לעשות דרך אנשי מקצוע או חברה מקצועית היות ומדובר בעבודת נמלים מדוקדקת. ובכל זאת, אתם לבטח תרצו להמשיך ולנהל את העסק בזמן שהידיים המקצועיות יוכלו לטפל לכם בשיווק. רוב העסקים מעדיפים לעשות זאת כך, וזאת על מנת שהם יוכלו לטפל בלקוחות החדשים ובלידים החמים המגיעים מהקידום, ולהמשיך לתחזק את הקידום במקצועיות ולהישאר בטופ התוצאות במנוע החיפוש.

את העשרת התוכן באתר למטרת קידום אורגני תבצעו דרך מאמרים לגולשים ולקידום. על המאמרים הללו יש להכיל את מילות המפתח המתאימות שעליהם עשיתם, או עשו עבורכם מחקר, ובכמות מתאימה. כזו שלא תהיה יותר מדי אובר, אבל יחד עם זאת, צריך לבצע את זה באופן מסודר על מנת שהסריקה תהיה איכותית והאתר שלכם יעלה למעלה בתוצאות.

חברה מקצועית תוכל להעניק לכם את הביטחון בהתקדמות לצעד הזה, searcheo תשמח ללוות אתכם מהרגע הראשון שבו תחליטו לבצע מחקר מילות מפתח, ועד לרגע קבלת התוצאות ותחזוקן על מנת שאתם תוכלו להתרכז בהרחבת מערך הלקוחות שלכם, בזמן שהחברה תדאג לקידום.