Site icon מקומונט לוד

קידום אורגני – למה לא כדאי לעשות את זה לבד?

צילום: מאגר/יחצ

רוצים לקדם את האתר שלכם באמצעות קידום אורגני? כאן תקבלו את כל הסיבות למה לא כדאי לכם לעשות את זה בעצמכם!

קצת על קידום אורגני

הקידום האורגני הוא שיטת קידום אתרים בגוגל. על פי שיטה זו, יש לעבוד בהתאם לאלגוריתם של גוגל. אלגוריתם זה הוא הקובע איזה אתר יופיע בראש רשימת תוצאות החיפוש של הגולשים ואיזה יהיה בתחתית הרשימה. העיקרון המנחה של האלגוריתם הוא לפי הרלוונטיות לגולשים ולכן על האתר להכיל תכנים המכילים את מילות המפתח, שאלו הן מילות החיפוש שבהן ישתמשו הגולשים, קישורים נכנסים מאתרים רלוונטיים ועוד.

מחיר הידע

כדי להצליח בקידום אורגני, צריך להבין היטב איך זה עובד ומה נדרש בשביל זה. הכוונה היא לכך, שהקידום לא מסתכם בכתיבת תכנים והכנסת קישורים, אלא צריך לתכנן את האתר באופן הנכון, צריך לבחור נכון את האתרים המקושרים, ליצור את הקישורים הנכונים ועוד. אנשי מקצוע מנוסים יידעו כיצד לעשות זאת מתוך הניסיון שהם צברו ומתוך ההיכרות המעמיקה עם התחום המורכב של הקידום האורגני.

מחיר הזמן

קידום אורגני, בשונה מהקידום הממומן, דורש הרבה מאוד עבודה מתמשכת ועבודה מתמשכת זו דורשת השקעה של זמן. הזמן הזה, המושקע בלמידת רזי הקידום האורגני ובמימושם, הוא זמן יקר ובעיקר, כאשר מי שמבצע את הקידום בפועל הוא בעל העסק, שאמור להתעסק בניהול העסק בפועל.

מחיר ההשקעה

אמנם הקידום האורגני כרוך בעלויות נמוכות יותר מאשר הקידום הממומן, אבל אם רוצים שהוא ייעשה טוב, מומלץ להשקיע כספים גם בקידום האורגני. לדוגמה, פעמים רבות עדיף לשלם לאתרים חזקים כדי לשים בהם קישור איכותי, שישפיע ישירות על הדירוג של האתר ויקפיץ אותו במעלה רשימות תוצאות החיפוש הרלוונטיות.

מחיר המקצועיות

איש מקצוע מנוסה, יידע איך לעשות קידום אורגני לאתר שלכם מתוך היכרות עמוקה עם העולם הזה ותוך ניצול נכון של הזמן ושל ההשקעה הכספית שלכם. כך האתר שלכם יוכל להגיע לתוצאות טובות יותר ובמהירות גדולה יותר. כלומר, כך יש סיכוי הרבה יותר גבוה שההשקעה תחזיר את עצמה ואפילו בגדול! זאת, בזכות העובדה, שכל המשאבים יופנו אל הכיוונים הנכונים וכך הסיכוי לתוצאות טובות יותר גבוה יותר באופן משמעותי.

בחירת המקדם

היות שניהול תהליך של קידום אורגני דורש הרבה הבנה וידע, חשוב לבחור את האדם או החברה הנכונים, שיעשו את הקידום עבורכם. אז איך בוחרים נכון? ראשית, כדאי לבקש שמות של לקוחות ולבדוק בעצמכם איפה הם נמצאים ברשימת תוצאות החיפוש בגוגל. כמו כן, חשוב מאוד לדבר עם המקדם באופן אישי ולשאול אותו מהי אסטרטגיית הקידום המתוכננת עבור האתר שלכם ולבחון האם זה מתאים לכם מבחינה תקציבית ולא פחות חשוב מכך – האם זה מתאים לאתר שלכם ולקהל היעד שלכם.