Site icon מקומונט לוד

קידום אתרים באנגלית: מה עליכם לדעת?

שנת 2021 ואין אחד הממעיט בחשיבות של קידום אתרים אורגני בגוגל, למעשה מדובר באחד ערוצי השיווק המסורתיים והפופולריים ביותר בעולם. למי שלא מכיר, קידום אתרים הוא מקבץ רחב של פעולות במהלכן האתר שלכם עובר תהליך של “אופטימיזציה” אשר המטרה הסופית היא לקדם אתכם אל המקומות הראשונים במנועי החיפוש.

אנו חיים בישראל ולקדם אתר בעברית נראה לנו כ-בחירת ברירת מחדל, יחד עם זאת לא מספר פעמים נרצה להגיע אל קהלים חדשים ואפילו לקדם את האתר במדינות אחרות – כאן נכנס קידום אתרים באנגלית.

נפגשנו עם המומחים של SeoLinks כדי לשמוע מעט על ההבדלים בין קידום אתרים באנגלית לעברית, מה הם העלויות ואיך עושים את זה נכון? הישארו איתנו!

קידום אתרים באנגלית: מה הוא בעצם השוני?

 

כאשר אנחנו מסתכלים על הצד הטכני אנו רואים שאין יותר מדי שינוים בפן הטכני מקידום אתרים הנעשה בישראל לעומת קידום אתרים הנעשה בחו”ל. יחד עם זאת ישנם מספר ניואנסים שונים בכל איזור שאנחנו עובדים פה.

בישראל קיימות שיטות קידום שלמעשה בשוק האמריקאי הן כבר לגמרי “פאסה”, יש אין ספור טכניקות והצורך בבעל מקצוע שיודע מה הוא עושה ומתאים את עצמו לאיזור בו הוא מקדם יש חשיבות גדולה מאוד.

יחד עם זאת, כמו כל תהליך של קידום אתר בצורה אורגנית ישנם שלושה דברים שמנוע החיפוש שלנו אוהב ורוצה לראות על מנת לקדם אותנו:

בניית סכמת קישורים נכונה – מדובר באחד הפרמטרים החשובים ביותר, מאחר וקישורים איכותיים מעידים על מידת סמכות האתר יש צורך בבניית קישורים נכונה ואיכותית.

התוכן הוא המלך – זה לא רק ביטוי. חשיבות גבוהה יש לתוכן מאחר וגוגל נותן לו משקל לא קטן באלגוריתם. תוכן מותאם לSEO אשר נרשם בצורה המותאמת לחווית משתמש וקהל יעד יכולה להקפיץ את האתר אלפי מונים.

חווית משתמש – בשנים האחרונות אנו שומעים יותר ויותר על חווית משתמש, למעשה סכמת קישורים נכונה ותוכן זה לא הסוף. גוגל רוצה לראות שאתם נותנים לאתר שלכם מקום גם ברמה העיצובית, הרספונסיבית ומהירות טעינת הדף.

תחרותי יותר, נישתי יותר, לוקאלי יותר

העקרונות הם אותם עקרונות, אך יחד עם זאת מדובר בנישה תחרותית יותר, נישתית יותר ולוקאלית הרבה יותר. מאחר ואמריקה וקנדה נחשבות בעולם הקידום ל”מרכז העולם התעשייתי” אנו רואים יותר ויותר בעלי מקצוע בעולם מקדמים את עצמם במנועי החיפוש.

תמונה: canva

מאחר ומדינות אלו מחולקות למדינות, פרובינציות וערים אנו נצטרך להתאים את הקידום בהתאם מאחר ותוצאות החיפוש מושפעות לא פעם מהמרחק הגיאוגרפי שלנו מן היעד.

לצורך העניין אם נרצה לקדם מנעולן, אנו נצטרך לקדם “מנעולן + איזור היעד”, לדוגמא: “מנעולן בדייבי”. ארה”ב וקנדה נותנות תעדוף למיקומים לוקאליים ומותאמים אישית.

קידום אתרים באנגלית – עבודה למקצועניים

 

קידום אתרים בשוק האמריקאי והקנדי שונה אלפי מונים מקידום בארץ מאחר והוא נשען על טכניקות שונות לגמרי, יחד עם זאת צריך להכיר את השוק בצורה טובה.

SeoLinks

למעלה מ – 10 נותנת מעטפת שלמה בשוק האמריקאי והקנדי ומונה עשרות לקוחות מרוצים. אנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר עוד היום!