מקומונט לוד
  • חדשות
    • חדשות רמלה
  • פוליטי
  • דעות
  • קהילה
  • צרכנות
  • נדל”ן
    • עיצוב הבית
  • נופש
  • ספורט
  • יצירת קשר
  • חדשות
    • חדשות רמלה
  • פוליטי
  • דעות
  • קהילה
  • צרכנות
  • נדל”ן
    • עיצוב הבית
  • נופש
  • ספורט
  • יצירת קשר
כתבות אחרונות במקומונט לוד:
  • 6 מאי, 2025 מה הקשר בין מנטורים מהבנק העולמי Citi ובני נוער מלוד? רעיונות גדולים!
  • 23 אפריל, 2025 זיכרון בתחנה: מתנדבי מד”א בלוד שמעו את סיפורו של שורד השואה רישרד שיקר
  • 23 אפריל, 2025 פועל פונה במצב קשה לאחר שנפל מטרקטור באחיסמך
  • 21 אפריל, 2025 “האיש עם המגפון”: מאיר ניצן והקריאה שהולידה את תנועת קהילות הצעירים של ישראל
  • 2 אפריל, 2025 זה מה שמותר לספר על פרשיית המין החמורה שמסעירה את הגרעין התורני בלוד
  • 23 מרץ, 2025 טעם של תודה: תלמידי אמית רמלה בישלו באהבה לכוחות הביטחון
  • 27 פברואר, 2025 פיקוד העורף משבח: לוד – דוגמה ומופת בניהול העורף במלחמה
  • 23 פברואר, 2025 תלמידים מלוד התנדבו בחקלאות בעוטף עזה במסגרת מסע ישראלי
  • 12 פברואר, 2025 אוהבים אותנו: פנמה משיקה קמפיין ממוקד לתייר הישראלי
  • 12 פברואר, 2025 הטבע מאפשר: תלמידי התיכון במסע אל עצמם
מקומונט לוד
  • חדשות
    • חדשות רמלה
  • פוליטי
  • דעות
  • קהילה
  • צרכנות
  • נדל”ן
    • עיצוב הבית
  • נופש
  • ספורט
  • יצירת קשר
  • חדשות
    • חדשות רמלה
  • פוליטי
  • דעות
  • קהילה
  • צרכנות
  • נדל”ן
    • עיצוב הבית
  • נופש
  • ספורט
  • יצירת קשר
ראשי » עסקים » קידום אתרים לעסקים – כל מה שצריך לדעת על התהליך

קידום אתרים לעסקים – כל מה שצריך לדעת על התהליך

אריאל אלעזרי 19 מאי, 2022

קידום אתרים לעסקים

קידום אתרים לעסקים הוא תהליך של אופטימיזציה של אתר אינטרנט לדירוג גבוה יותר בדפי התוצאות של מנועי החיפוש. תהליך זה נעשה לרוב על ידי מומחה קידום אתרים לעסקים או חברה המתמחה בשירות זה.

מומחי קידום אתרים לעסקים בדרך כלל עובדים עם צוות השיווק והמכירות כדי לקבוע את מילות המפתח, תיאורי המטא ומטא תגיות שיעזרו לאתר לדרג גבוה יותר במנועי החיפוש. הם גם עובדים עם מעצבי אתרים ומפתחים כדי לוודא שהאתר מקודד כראוי עבור אופטימיזציה למנועי חיפוש.

איך עובד תהליך של קידום אתרים

תהליך קידום אתרים הוא חלק חשוב מאסטרטגיית השיווק הדיגיטלי. זהו תהליך בלתי נגמר שמתחיל במחקר מילות מפתח ומסתיים במסע פרסום מוצלח לחיפוש.

>> להצטרפות לרשימת התפוצה של מקומונט לוד וקבלת כל העדכונים ראשונים בווטסאפ, לחץ/י כאן <<

תהליך קידום אתרים מתחיל במחקר מילות מפתח – מחקר של מילות מפתח וביטויים כדי לקבוע מה אנשים מחפשים באינטרנט. מחקר זה עוזר לעסקים לזהות עבור מה עליהם לבצע אופטימיזציה של אתרי האינטרנט שלהם כדי לדרג גבוה יותר במנועי החיפוש. השלב הבא הוא אופטימיזציה בעמוד, הכוללת אופטימיזציה של התוכן באתר כדי להבטיח שהוא רלוונטי ומושך את המבקרים. השלב האחרון הוא אופטימיזציה מחוץ לדף, הכוללת בניית קישורים וקמפיינים שיווקיים במדיה חברתית.

מחקר מילות מפתח – מה זה אומר?

מחקר מילות מפתח הוא תהליך של הבנת מה המחפשים מקלידים כדי למצוא את מה שהם מחפשים.

מילות מפתח משמשות לרוב את מנועי החיפוש כדי לדרג אתרים ומפרסמים כדי למקד את המודעות שלהם. מילות המפתח שתבחר יקבעו אילו לקוחות יראו את המודעות שלך, באיזו תדירות האתר שלך יופיע בתוצאות החיפוש וכמה תנועה הוא מקבל ממנועי החיפוש. מילות מפתח גם קובעות את הדירוג שלך בדפי תוצאות החיפוש. ככל שהדירוג שלך גבוה יותר, כך אתה גלוי יותר ללקוחות פוטנציאליים. מנועי חיפוש כמו גוגל משתמשים בנתוני מילות מפתח במספר דרכים: כאשר אתה מקליד מילת מפתח ואתר האינטרנט שלך מופיע, מה שמנועי החיפוש רואים הוא מספר שאומר להם כמה אתרים הופיעו עבור מילת מפתח מסוימת זו. ככל שהמספר גבוה יותר, כך יותר אנשים מקלידים במנועי חיפוש עבור מונח זה. כך בעצם גוגל מדרגת כל אתר באינטרנט ומגדירה אילו מהן הכי רלוונטיות לשאילתה של .

תהליך מחקר מילות המפתח יכול להיעשות באופן ידני או שאתה יכול להשתמש בכלי מחקר מילות מפתח כמו Google Adwords Keyword Tool, Wordtracker או Ubersuggest. כדי למצוא את מילות המפתח הפופולריות והרלוונטיות ביותר עבור העסק שלך. על מנת לוודא שאתה מקבל את הדירוג הטוב ביותר האפשרי, חשוב לחקור מילות מפתח לפי מונחי חיפוש שונים אנשים עשויים להשתמש. מילות המפתח הפופולריות ביותר עבור העסק שלך הן אלו שאנשים מחפשים הכי הרבה. הקפד לכלול את אלה בכותרת, בשורת התיוג ובמטא התיאור של האתר שלך מכיוון שהם יעזרו למשוך מבקרים.

אופטימיזציה לאתר – חלק מהותי בהליך הקידום

אופטימיזציה של אתרים היא תהליך של שימוש בשיטות עבודה מומלצות לביצוע שינויים באתר על מנת לשפר את הדירוג שלו במנועי החיפוש.

המטרה העיקרית של אופטימיזציה לאתר היא להגדיל את מספר המבקרים או הלידים שנוצרו על ידי אתר אינטרנט. אופטימיזציה לאתר נקראת לרוב גם SEO (אופטימיזציה למנועי חיפוש). והוא מתייחס למבחר פעולות שבעלי אתרים יכולים לנקוט כדי לשפר את הדירוג בדפי תוצאות מנועי החיפוש (SERPs) ובכך להגדיל את כמות התנועה שהאתר שלהם מקבל. אופטימיזציה של אתרים משמשת לרוב חברות בעלות מודל עסקי המסתמך על הכנסות מפרסום, כגון אתרי חדשות או אגרגטורים של ביקורות.

להפנות את קבוצת היעד הדמוגרפית או הדמוגרפית של החברה שאליה מכוון הפרסום. תהליך האופטימיזציה של אתר אינטרנט כרוך בהפיכת דפי אינטרנט לרלוונטיים יותר לשאילתות ולמשתמשים במנועי חיפוש. זה כולל מגוון משימות, כגון יצירת דפים נפרדים עבור מילות מפתח שונות, שילוב תוכן איכותי, שיפור הניווט והעיצוב באתר, דירוג גבוה במנועי החיפוש והימנעות של עונשים, כמו גם משימות SEO אחרות.

קישורים חיצוניים – לתת בוסט לקידום האתר!

אנשים רבים אינם מודעים לחשיבותם של קישורים חיצוניים. זהו חלק חיוני מקידום אתרים והוא גם גורם חשוב לקידום אורגני.

הדבר הראשון שצריך לעשות הוא לברר מה בעל האתר רוצה ואז להציע לו קישורים מהאתר שלך. קישורים אלו יעניקו להם את התנועה שהם צריכים, וישפרו את דירוג האתר שלהם במנועי החיפוש. אתה יכול גם לשלוח את האתר שלך למדריכים או לאתרים אחרים שמקבלים הגשות מצדדים שלישיים. שלישית, עליך ליצור קישור שיקודם באתר שלך. אתה יכול לקבל קישור לבלוג של בעל האתר, או למאמר שהוא כתב.

אפשרויות אחרות כוללות הגשת עדכון ה-RSS שלהם ברשימת הבלוגים שלך, השתתפות בכל פורומים שיהיו להם, וכן הלאה. על ידי קישור חזרה לאתר הבעלים אתה מגדיל את התנועה והכרה במותג עבורם. לשאול שאלות שאילת שאלות היא דרך מצוינת להגביר את האינטראקציות עם העוקבים. אתה יכול לשאול אותם ישירות, בתגובה בבלוג או בדף המדיה החברתית שלך. זה עוזר לשמור על העוקבים מעורבים ומתעניינים במה שאתה עוסק. קדם את התוכן שלך אם יש לך תוכן מעולה שרלוונטי אליו

שילוב של שירות קידום אתרים עם ניהול דפי פייסבוק יכול למקסם עוד יותר את הליך הקידום וכמובן מתן קישורים חיצוניים גם מרשתות חברתיות בנוסף לאתרים רלוונטים לאתר.

כתיבת תוכן לאתר – כי התוכן הוא המלך!

תוכן לאתר הוא מפתח להצלחה עבור עסקים רבים. זה יכול לעזור להם לדרג גבוה יותר בתוצאות מנועי החיפוש, להגדיל את התנועה ולשפר את שיעורי ההמרה. שיווק באמצעות תוכן הוא דרך לשפר את הנראות באינטרנט, להגביר את המודעות למותג ולייצר לידים. שימוש באינפוגרפיקה היא אחת הדרכים היעילות ביותר לעשות זאת. אינפוגרפיקה היא ייצוג חזותי של מידע. הם נועדו להשתמש בגרפיקה, תרשימים, דיאגרמות ואיורים כדי להציג נתונים מורכבים בפורמט קל להבנה.

על מנת לייצר תוכן לאתר שבאמת עובד חשוב להבין כיצד פועל האלגוריתמים של גוגל. ישנם גורמים שונים המשפיעים על מידת הדירוג של התוכן שלך במנועי החיפוש, כולל הרלוונטיות של מילות המפתח שבהן אתה משתמש, באיזו תדירות התוכן שלך מתעדכן והאם יש לך קישורים למדיה חברתית או אין.

רלוונטיות התוכן:

-מילות מפתח המתארות את התוכן שלך (למשל איך לעשות מטוס נייר)

-תדירות עדכון התוכן באתר האינטרנט שלך

-קישורים לחשבונות מדיה חברתית (למשל פייסבוק, טוויטר, פינטרסט)

>> להצטרפות לרשימת התפוצה של מקומונט לוד וקבלת כל העדכונים ראשונים בווטסאפ, לחץ/י כאן <<
‎מקומונט לוד‎
פרשת השבוע: פרשת אחרי מות־קדשים
כניסה:
יציאה:
תל אביב
19:09
20:08
ירושלים
18:44
20:05
חיפה
18:57
20:09
באר שבע
19:07
20:06
בתי חולים
בלינסון - מיון כללי | 03-9377011 | ז'בוטינסקי 39, פתח תקווה
שניידר - מיון ילדים | 03-9253253
תל השומר - מיון כללי | 03-5302555
מרפאות וקופות חולים
קופת חולים לאומית | האיילון 14, לוד | 08-9583555
 
מכבי שרותי בריאות | חיים משה שפירא 31, לוד | 08-9274111
 
קופת חולים לאומית | עוזיאל 6, לוד | 08-9180400
 
מחלקה לשירותים חברתיים מ.א. עמק לוד | מועצה אזורית עמק לוד, כפר חב"ד | 03-9606961
בתי מרקחת
סופר פארם | שדרות דוד המלך 2, לוד | 077-8881180
 
סניטס | הרצל 60, לוד | 08-9222226
 
פארמה סטייל | ארבע עונות 40, לוד | 08-9291388
ייעוץ הכוונה וסיוע
יד שרה – רשת ארגוני סיוע לנכים | חנה סנש 30, לוד | 08-9252745
 
אוזן קשבת - נוער מקשיב לנוער | 03-6919765
היחידה לקידום נוער
השירות הפסיכולוגי חינוכי
עזר מציון | 03-6144444 | רבינוב 5
קו סיוע לנשים בזנות, פועל 24 שעות ביממה | 1-800-200-690
קו פתוח לנוער המתבגר | 03-5321848 |
גני ילדים
בתי ספר יסודיים
מרכזים קהילתיים ומועדונים
חוגי המתנ"ס
קווי תחבורה ומוניות
מוניות אורלי | החלוץ 4, לוד | 08-9226555
 
הסעות ומוניות אבי | פנקס 26, לוד | 052-4276582
 
תחנת רכבת לוד גני אביב | לוד | *5770 
 
חברת החשמל
במקרה של הפסקת חשמל | 03-5633777
מרכז מידע ארצי | 08-9277777
בנקים
דואר
דואר ישראל | ארבע העונות 12, לוד | 08-9247770
 
דואר ישראל | הרצל 73, לוד | 08-9122902
 
דואר ישראל | דוד רמז 7, לוד | 08-9228300
 
מקוואות
ספריות

זכויות יוצרים ©

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו.
אם נחשפתם באתר לתמונה, סרטון או כל תוכן אחר שיש לכם זכויות בו, אנא צרו איתנו קשר על מנת שנוכל להסיר את התוכן ולהעניק לכם את הקרדיט הראוי ב: avihai.zoomat@gmail.com

האתר בתהליך הנגשה לבעלי מוגבלויות
אנו עושים כל מאמץ להשלים את הנגשת האתר! במידה ונתקלת בבעיה אנא פנה אלינו!
תגיות
אהרון אטיאס אור ירוק אחיסמך בית ספר בר מצווה גיל חדד גני אביב גני איילון דני גונן המהומות בלוד הסכם גג התחדשות עירונית חינוך יאיר רביבו יוסי הרוש ילדים כדורגל לוד מד''א מחיר למשתכן משטרה משטרת ישראל משטרת לוד משרד החינוך נדל''ן סטודנטים סמים ספורט עיריית לוד עמיחי לנגפלד פינוי בינוי קהילה קורונה ראש העיר רוטרי רכבת ישראל רמלה רמת אלישיב רמת אשכול רפי יקותיאל רצח תחרות תיירות תלמידים תרבות
האתרים שלנו: תרבוש-פורטל תרבות ונופש למגזר הדתי | המגזר-פורטל חדשות למגזר הדתי | מודיעין | מדינט – פורטל בריאות ורווחה | החדשות הטובות בישראל | רמת גן | בת ים - חולון | גב"ש | יש''ע:שומרון בנימין וגוש עציון | במרכז- לחברי הבית היהודי | לוד | לימודים אקדמאיים בישראל | חדשות ישראל | כפר סבא | נדל"ן
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס