Site icon מקומונט לוד

קידום אתרים לעסקים – כל מה שצריך לדעת על התהליך

קידום אתרים לעסקים

קידום אתרים לעסקים הוא תהליך של אופטימיזציה של אתר אינטרנט לדירוג גבוה יותר בדפי התוצאות של מנועי החיפוש. תהליך זה נעשה לרוב על ידי מומחה קידום אתרים לעסקים או חברה המתמחה בשירות זה.

מומחי קידום אתרים לעסקים בדרך כלל עובדים עם צוות השיווק והמכירות כדי לקבוע את מילות המפתח, תיאורי המטא ומטא תגיות שיעזרו לאתר לדרג גבוה יותר במנועי החיפוש. הם גם עובדים עם מעצבי אתרים ומפתחים כדי לוודא שהאתר מקודד כראוי עבור אופטימיזציה למנועי חיפוש.

איך עובד תהליך של קידום אתרים

תהליך קידום אתרים הוא חלק חשוב מאסטרטגיית השיווק הדיגיטלי. זהו תהליך בלתי נגמר שמתחיל במחקר מילות מפתח ומסתיים במסע פרסום מוצלח לחיפוש.

תהליך קידום אתרים מתחיל במחקר מילות מפתח – מחקר של מילות מפתח וביטויים כדי לקבוע מה אנשים מחפשים באינטרנט. מחקר זה עוזר לעסקים לזהות עבור מה עליהם לבצע אופטימיזציה של אתרי האינטרנט שלהם כדי לדרג גבוה יותר במנועי החיפוש. השלב הבא הוא אופטימיזציה בעמוד, הכוללת אופטימיזציה של התוכן באתר כדי להבטיח שהוא רלוונטי ומושך את המבקרים. השלב האחרון הוא אופטימיזציה מחוץ לדף, הכוללת בניית קישורים וקמפיינים שיווקיים במדיה חברתית.

מחקר מילות מפתח – מה זה אומר?

מחקר מילות מפתח הוא תהליך של הבנת מה המחפשים מקלידים כדי למצוא את מה שהם מחפשים.

מילות מפתח משמשות לרוב את מנועי החיפוש כדי לדרג אתרים ומפרסמים כדי למקד את המודעות שלהם. מילות המפתח שתבחר יקבעו אילו לקוחות יראו את המודעות שלך, באיזו תדירות האתר שלך יופיע בתוצאות החיפוש וכמה תנועה הוא מקבל ממנועי החיפוש. מילות מפתח גם קובעות את הדירוג שלך בדפי תוצאות החיפוש. ככל שהדירוג שלך גבוה יותר, כך אתה גלוי יותר ללקוחות פוטנציאליים. מנועי חיפוש כמו גוגל משתמשים בנתוני מילות מפתח במספר דרכים: כאשר אתה מקליד מילת מפתח ואתר האינטרנט שלך מופיע, מה שמנועי החיפוש רואים הוא מספר שאומר להם כמה אתרים הופיעו עבור מילת מפתח מסוימת זו. ככל שהמספר גבוה יותר, כך יותר אנשים מקלידים במנועי חיפוש עבור מונח זה. כך בעצם גוגל מדרגת כל אתר באינטרנט ומגדירה אילו מהן הכי רלוונטיות לשאילתה של .

תהליך מחקר מילות המפתח יכול להיעשות באופן ידני או שאתה יכול להשתמש בכלי מחקר מילות מפתח כמו Google Adwords Keyword Tool, Wordtracker או Ubersuggest. כדי למצוא את מילות המפתח הפופולריות והרלוונטיות ביותר עבור העסק שלך. על מנת לוודא שאתה מקבל את הדירוג הטוב ביותר האפשרי, חשוב לחקור מילות מפתח לפי מונחי חיפוש שונים אנשים עשויים להשתמש. מילות המפתח הפופולריות ביותר עבור העסק שלך הן אלו שאנשים מחפשים הכי הרבה. הקפד לכלול את אלה בכותרת, בשורת התיוג ובמטא התיאור של האתר שלך מכיוון שהם יעזרו למשוך מבקרים.

אופטימיזציה לאתר – חלק מהותי בהליך הקידום

אופטימיזציה של אתרים היא תהליך של שימוש בשיטות עבודה מומלצות לביצוע שינויים באתר על מנת לשפר את הדירוג שלו במנועי החיפוש.

המטרה העיקרית של אופטימיזציה לאתר היא להגדיל את מספר המבקרים או הלידים שנוצרו על ידי אתר אינטרנט. אופטימיזציה לאתר נקראת לרוב גם SEO (אופטימיזציה למנועי חיפוש). והוא מתייחס למבחר פעולות שבעלי אתרים יכולים לנקוט כדי לשפר את הדירוג בדפי תוצאות מנועי החיפוש (SERPs) ובכך להגדיל את כמות התנועה שהאתר שלהם מקבל. אופטימיזציה של אתרים משמשת לרוב חברות בעלות מודל עסקי המסתמך על הכנסות מפרסום, כגון אתרי חדשות או אגרגטורים של ביקורות.

להפנות את קבוצת היעד הדמוגרפית או הדמוגרפית של החברה שאליה מכוון הפרסום. תהליך האופטימיזציה של אתר אינטרנט כרוך בהפיכת דפי אינטרנט לרלוונטיים יותר לשאילתות ולמשתמשים במנועי חיפוש. זה כולל מגוון משימות, כגון יצירת דפים נפרדים עבור מילות מפתח שונות, שילוב תוכן איכותי, שיפור הניווט והעיצוב באתר, דירוג גבוה במנועי החיפוש והימנעות של עונשים, כמו גם משימות SEO אחרות.

קישורים חיצוניים – לתת בוסט לקידום האתר!

אנשים רבים אינם מודעים לחשיבותם של קישורים חיצוניים. זהו חלק חיוני מקידום אתרים והוא גם גורם חשוב לקידום אורגני.

הדבר הראשון שצריך לעשות הוא לברר מה בעל האתר רוצה ואז להציע לו קישורים מהאתר שלך. קישורים אלו יעניקו להם את התנועה שהם צריכים, וישפרו את דירוג האתר שלהם במנועי החיפוש. אתה יכול גם לשלוח את האתר שלך למדריכים או לאתרים אחרים שמקבלים הגשות מצדדים שלישיים. שלישית, עליך ליצור קישור שיקודם באתר שלך. אתה יכול לקבל קישור לבלוג של בעל האתר, או למאמר שהוא כתב.

אפשרויות אחרות כוללות הגשת עדכון ה-RSS שלהם ברשימת הבלוגים שלך, השתתפות בכל פורומים שיהיו להם, וכן הלאה. על ידי קישור חזרה לאתר הבעלים אתה מגדיל את התנועה והכרה במותג עבורם. לשאול שאלות שאילת שאלות היא דרך מצוינת להגביר את האינטראקציות עם העוקבים. אתה יכול לשאול אותם ישירות, בתגובה בבלוג או בדף המדיה החברתית שלך. זה עוזר לשמור על העוקבים מעורבים ומתעניינים במה שאתה עוסק. קדם את התוכן שלך אם יש לך תוכן מעולה שרלוונטי אליו

שילוב של שירות קידום אתרים עם ניהול דפי פייסבוק יכול למקסם עוד יותר את הליך הקידום וכמובן מתן קישורים חיצוניים גם מרשתות חברתיות בנוסף לאתרים רלוונטים לאתר.

כתיבת תוכן לאתר – כי התוכן הוא המלך!

תוכן לאתר הוא מפתח להצלחה עבור עסקים רבים. זה יכול לעזור להם לדרג גבוה יותר בתוצאות מנועי החיפוש, להגדיל את התנועה ולשפר את שיעורי ההמרה. שיווק באמצעות תוכן הוא דרך לשפר את הנראות באינטרנט, להגביר את המודעות למותג ולייצר לידים. שימוש באינפוגרפיקה היא אחת הדרכים היעילות ביותר לעשות זאת. אינפוגרפיקה היא ייצוג חזותי של מידע. הם נועדו להשתמש בגרפיקה, תרשימים, דיאגרמות ואיורים כדי להציג נתונים מורכבים בפורמט קל להבנה.

על מנת לייצר תוכן לאתר שבאמת עובד חשוב להבין כיצד פועל האלגוריתמים של גוגל. ישנם גורמים שונים המשפיעים על מידת הדירוג של התוכן שלך במנועי החיפוש, כולל הרלוונטיות של מילות המפתח שבהן אתה משתמש, באיזו תדירות התוכן שלך מתעדכן והאם יש לך קישורים למדיה חברתית או אין.

רלוונטיות התוכן:

-מילות מפתח המתארות את התוכן שלך (למשל איך לעשות מטוס נייר)

-תדירות עדכון התוכן באתר האינטרנט שלך

-קישורים לחשבונות מדיה חברתית (למשל פייסבוק, טוויטר, פינטרסט)