Site icon מקומונט לוד

קייטרינג בשרי לאירועים בטבע

אחד הטרנדים הפופולאריים בשנים האחרונות הוא לערוך אירועים בטבע, ברמה ובאיכות גבוהה, עם יתרון אדיר: נוף מרהיב, אוויר צלול, וכמובן, חיבור לטבע היפהפה סביב.

הבחירה לערוך אירוע בטבע דורשת התארגנות שונה מאירוע במקום סגור. יש להקים מטבח שטח, למשל, עם מקום נוח לעבוד בו, מקררים, שולחנות, עמדות עבודה. כדאי לחשוב על חשמל ואפילו על זבובים שיכולים לרצות להתקרב, לאוכל, נכון? לשמחתנו, אין מה לדאוג, כיוון שכיום ניתן לשכור ציוד מקצועי מצוין עבור על אירוע בטבע בכלל, ועבור הכנת אוכל באירועים בטבע, בפרט.

מה לגבי האוכל?

זה אולי נדמה כי הפקת אירוע בטבע דורשת התארגנות מיוחדת מבחינת האוכל, אבל אתם יכולים להיות רגועים! ניתן לערוך קייטרינג בשרי בטבע, למשל, ולתת למקצוענים לטפל בכך. באמצעות הציוד המתאים, אפשר להפוך כל אירוע, גם במקום סגור וגם בטבע, להצלחה מסחררת! כל מה שנדרש הוא לדעת היכן מתקיים האירוע, ואנו כבר נדאג לגישה לכל הציוד.

צילום: קייטרינג ארטורוס

בגזרת האוכל בדרך כלל, רוב הלקוחות יבחרו באופציה של גריל ׳על האש׳. בגריל הזה האורחים באירוע יקבלו מכל טוב הגריל הישראלי, אם זה קציצות מרגז, קציצות בשר מתובלות ומיוחדות במתכון שלנו, סטייק אנטריקוט, ועוד תוספות מפנקות שונות.

אבל זה לא אומר שהולכים לאכול שם רק בשרים – את כל התוספות שלנו, את הסלטים המיוחדים שהלקוחות שלנו כל-כך אוהבים, ואפילו את הקינוחים של הקייטרינג יהיה אפשר למצוא במסיבת הטבע…

מטבח שטח

אנו מקימים מטבח בשטח, במיקום מרוחק מספיק מהאירוע עצמו, ולא גלוי לעיני האורחים כמובן, ובו מתקיימת כל ההתארגנות והכנת האוכל בפועל. המטבח מאובזר בכל הכלים החדשניים, והשמירה על ההיגיינה נעשית ברמה הגבוהה ביותר, כך שבהחלט תוכלו ליהנות מקייטרינג בשרי איכותי, בכל מקום בו תבחרו.

דיוק בפרטים הקטנים

כשמדובר באירוע בטבע או במקום פתוח, חשוב להקפיד ולשים לב יותר לכל הפרטים. המטרה שלנו היא שהאורחים יקבלו את האוכל הנהדר, וחיוך רחב ימלא את פניהם. איך עושים זאת? באמצעות ניסיון, מקצועיות, חשיבה על כל הפרטים ותכנון מדויק ונכון של כל המהלך.

חשוב לציין כי סטנדרטים גבוהים לאוכל בכלל ולקייטרינג בשרי בפרט, לא נופלים בהפקת אירוע בטבע או במקום פתוח, ובהחלט יכולים להישמר גם בתנאים אלו, על הצד הטוב ביותר. האוכל מוגש טרי לאורחים, איכותי, כשבידינו כל הציוד הקולינארי המתקדם, על מנת לערוך קייטרינג בשרי איכותי, בהצלחה של 100%.

קייטרינג ארטורוס מתמחה בעריכת קייטרינג בשרי כשר, איכותי, משובח, תוך בחירה מוקפדת בכל הפרטים הקטנים, לאורך כל ההכנות והאירוע.

לפרטים נוספים על קייטרינג ארטורוס, פשוט חפשו אותנו בגוגל!