Site icon מקומונט לוד

קייטרינג ועיצוב לאירועים מושלמים

שני הדברים החשובים בכל אירוע הם העיצוב והאוכל. אירוע שאין לו עיצוב וקונספט ואירוע ללא אוכל ושתייה – הוא אירוע כושל. ולכן חשוב לשים דגש בכל אירוע שאתם מתכננים על נושא עיצוב אירועים ועל קייטרינג. בין אם מדובר עם קייטרינג לאירועים קטנים או לאירועים בסדר גודל רחב יותר, ובין אם מדובר על קייטרינג חלבי או מסוג אחר – אתם תמצאו מבחר עשיר וספק איכותי ממנו תוכלו להזמין בדיוק את מה שאתם רוצים עבור האירוע שלכם.

עיצוב אירועים

כאשר מדובר על עיצוב אירועים הרי שהדבר הוא חלק בלתי נפרד מהאירוע. האירוע הוא חוויה וקונספט שלם עבור האורחים שלכם, העיצוב מסדר מסר, אווירה ותקשורת שלכם מול חוגג השמחה ולכן העיצוב חייב לדבר אל האורחים תוך חיבור של האורחים לאירוע. עיצוב אירועים כולל בתוכו את העיצוב בכניסה לאירוע, את הריהוט, את הצבעים ששולטים במקום ואת הניחוחות שבאוויר. עיצוב הוא עולם ומלואו וחשוב מאוד לבחור בחברת הפקות מנוסה שתתאים עבור האירוע שלכם עיצוב מנצח. עיצוב לחתונה הוא שונה מעיצוב לאירוע עסקי או מעיצוב לחגיגת בר מצווה – ולכן חשובה המומחיות וההתאמה לאירוע שלכם.

קרדיט https://www.adamidan.co.il
קייטרינג

ואחרי העיצוב הגענו להיבט נוסף חשוב לא פחות והוא הקייטרינג. כאשר מדובר למשל על קייטרינג לאירועים קטנים הרי שחשוב להתאים את סוגי המזונות ואת הכמויות. אירועים קטנים מטבעם דורשים פחות סוגי מנות, אך חשוב לשים לב שלא משריינים כמויות מזון קטנות מדי, ולכן תמיד מומלץ לשריין כמות אקסטרה. אם בחרתם למשל בקו של קייטרינג חלבי לאירוע שלכם הרי שתוכלו לשלב כאן סוגים רבים של מאכלים כמו פשטידות, קישים, סלטים, ירקות חתוכים, פסטות, רביולי, פלטות גבינה, שייקים מבוססי חלב, קינוחי גלידה עשירים ועוד מגוון רחב של אפשרויות. קייטרינג חלבי תוכלו להזמין עם הכשרות הרצויה עבורכם כאשר תוכלו להזמין קייטרינג שמתאים לאירוע בוקר או לאירוע ערב. יש גם מנות חלביות לארוחות צהרים שהן לא בשריות, ותוכלו בדיוק לבחור באפשרויות המתאימות עבור הקהל והסגנון שלכם.

החיבור של קייטרינג ועיצוב

כאשר בוחרים עיצוב אירועים לצד קייטרינג לאירועים קטנים או גדולים, חשוב מאוד לבצע התאמה בין העיצוב לבין הקייטרינג. כך למשל חשוב להתאים את עיצוב שולחנות הבופה או שולחנות ההגשה לסוג המזון. אם למשל מדובר על קייטרינג חלבי הרי שיתאים למשל עיצוב לבן ופרחוני עם יין לבן ועיטורי פרחים לבנים. לכל בחירה של מזון ועיצוב ניתן לבצע התאמה, בהתאם כמובן גם לקונספט הכולל של האירוע בכללותו. אם בחרתם למשל קייטרינג חלבי שמבוסס מאכלי דגים תוכלו לבחור בעיצוב תואם או עבור קייטרינג לעמדת הסלטים תוכלו לבחור בעיטור של סלסלות פירות וירקות. לכל אירוע ולכל סגנון עיצובי תוכלו לתכנן אירוע מנצח עם חברת הפקות וספקים איכותיים. חייגו בהקדם 03-6103333