Site icon מקומונט לוד

קניית מכשיר לייזר להסרת שיער יד 2 – איך עושים את זה נכון?

למי שעוסק בקוסמטיקה יודע שמדובר בעולם חדשני טכנולוגי שיש בו הפתעות וחידושים בכל יום. בין אם אנחנו מדברים על הסרת שיער בלייזר ובין אם אנחנו מדברים על טיפולי פנים, או אנטיאייג’ינג. עולם האסתטיקה עבר תהפוכות ומהפכות לא קטנות בשנים האחרונות, ולא בכדי הפך להיות מהמבוקשים והפופולריים ביותר. ולכן, לא סתם ישנן הרבה קוסמטיקאיות שהחליטו לשדרג את הקליניקה שלהן ולבצע קניית מכשיר לייזר להסרת שיער יד 2 או אפילו חדש ישירות מהחברה המשווקת. כי כשמדובר באסתטיקה, אנחנו לא מתפשרים על איכות ומוודאים את כל הפרמטרים הרלוונטיים כדי שהלקוחות שלנו יהיו בטוחים ושבעי רצון.

קרדיט לתמונה:
4mp.co.il

קניית מכשיר לייזר להסרת שיער יד 2 – גם זו אופציה

מכשירי הסרת שיער שונים ומגוונים שנכנסו אל עולם האסתטיקה הצליחו להביא ערך גבוה מאד לתחום, ולגרום ללא מעט קליניקות לפתוח מחלקות חדשות של הסרת שיער בלייזר.

עבור נשים וגברים רבים מדובר בחלום שהוגשם. שנים חלמו גם נשים וגם גברים להסרת שיער לטווח ארוך. לזרוק את סכיני הגילוח, את הקרמים השונים ואת הפתרונות שגורמים לנזקים ולצלקות. ולהתקדם אל מכשור שיש בו מינימום כאב, תוצאות ארוכות טווח וסדרות טיפולים שאינן ארוכות מדי.

קניית מכשיר לייזר להסרת שיער יד 2 – מהי הסרת שיער?

גם אם אתם בטוחים שאתם יודעים מהי הסרת שיער לפני שאתם מבצעים קניית מכשיר לייזר להסרת שיער יד 2 או חדש לחלוטין, מומלץ שבכל זאת תדעו מהי הפעולה הפורמלית שהמכשיר מבצע.

הסרת שיער בלייזר היא פעולה המפסיקה את הצמחת השיער תוך כדי שהיא הורסת באופן טוטאלי את הזקיק של השיער הפעיל. זקיק השיער נהרס על ידי קרני הלייזר של המכשיר. יחד עם זאת, אם ישנו זקיק רדום, המכשיר לא יוכל להשמיד אותו.

על מנת שהתוצאות תהיינה מקסימליות, מומלץ לבצע סדרות טיפול של עד 10 טיפולים. יחד עם זאת, חשוב להבין שגוף האדם הוא דינמי מאד, וכמו כן, התוצאות שיהיו למטופל או מטופלת מסוימים, לאו דווקא יהיו אותו הדבר אצל אחרים. על כן, כאשר אתם משווקים את הטיפולים ללקוחות שלכם חשוב להדגיש את נושא האינדיבידואליות ולהקפיד על פגישות ייעוץ מדויקות ככל שניתן, ובהתאמה אישית ככל שניתן.

המחלקה החדשה שלכם משתלמת

אנחנו כבר יודעים למה כדאי לכם לרכוש לקליניקה מכשיר להסרת שיער בלייזר, אבל האם אתם יודעים היטב מדוע כדאי לכם?

  • טיפולים עם מינימום כאב
  • טיפולים קצרים
  • הסרת שיער בלייזר על עור שזוף
  • ללא כוויות או צלקות

כל אלו הם רק חלק מהיתרונות, ולמעשה, היתרונות המרכזיים של הסרת שיער בלייזר. חשוב לזכור שביצוע ותפעול המכשירים חייב להיעשות אך ורק לאחר הכשרה מקצועית, וכמובן למידה מדויקת ומדוקדקת של הנושא וזאת על מנת שהלקוחות יהיו מרוצים ובטוחים בידיים שלכם.

4mp היא חברה יבואנית מקצועית ואיכותית המשווקת מגוון רחב של טכנולוגיות מתקדמות בחום הסרת השיער וטיפולי הגוף והפנים האסתטיים. המכשור של החברה עומד בתקנים המחמירים ביותר גם ברמה המקומית וגם ברמה הבינלאומית. החברה מציעה ללקוחותיה מעטפת נרחבת להצלחה החל מהכשרה קלינית מקיפה, ועד למענה ושיווק.